מיכל

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2015

מיכל שינה  (מיכל)

טוב אז טסתי ללונדון בפעם השנייה!!!!!!! ...

רז אנקורי

כבר מתה לספר לכם על החוויה ...

לחן יעל זמר

היי, קוראים לי לחן זמר ואני ...

אביב רום חורש  (אביב)

אני אביב חורש בן 15 השנה יצאתי ...

דפני סופרו  (דפני )

היקוראים לי דפני ואני בת 15  ...

ירדן רודד

שלום קוראים לי ירדן רודד והשנה ...

טוב אז טסתי ללונדון בפעם השנייה!!!!!!! (רגע מה?!)Smileys

טוב אז לפני שנתיים הייתי בסאמר סקול באנגליה והוא היה מדהים!! לא חשבתי שאני אטוס שוב לסאמר סקול ובטח לא באנגליה... אבל היי חוויה של פעם בחיים אפשר לעשות גם פעמים...Smileys

אז כמו שאמרתי לפני שנתיים היה מדהים הייתי במתחם ליטל קנדה (שכבר אין אותוSmileys) ובגלל שלכל טיול היינו צריכים לנסוע במעבורת אז לא נסענו כל כך למקומות רחוקים, אז החלטתי השנה לטוס שוב אבל הפעם למרכז עם המוןןןןן טיולים!!!

ונסעתי ללונדון ברונל...Smileys קצת קשה לסכם את כל החוויה המטורפת שעברתי שם ולמען האמת לא ידעתי כל כך למה לצפות נסעתי בקבוצה של חמש בנות שאני אחת מהן (כן קצת מוגזם אבל בכל זאת) חשבתי שזה יקשה עלי להתחבר עם שאר הילדים אבל טעיתי בעיקרון הגעתי שאני מכירה רק שתי בנות (השתיים האחרות היו חברות של חברות שלי) אבל בכל זאת קבוצה היינו ביחד בפלאט והיה הכי כיף בעולם!!! היו איתנו בפלאט עוד חמש בנות התחברנו ממש לשתיים מהן...Smileys התחברתי לכל כך הרבה ילדים שאני בטוחה שאני אשמור איתם על קשר!!

טוב אז בעיקרון לונדון ברונל זה אוניברסיטה ענקנית ומהממת ובאמת שנהנתי מכל שנייה שם הכרתי ילדים מכל העולם וכמובן שגם מהקבוצה הישראלית

כל יום חיכיתי כבר לטיול!! טיילנו במקומות מדהימים וכמובן שהמדריכות המדהימות הבינו ישר שאנחנו קבוצה שחובבת שופינג בלשון המעטה אז הן דאגו לנוSmileys

טוב בואו רק נגיד שהקבוצה הישראלית הייתה הקבוצה הכי טובה בעולם!!! אנחנו תמיד אבל באמת תמיד העלנו את המורל וכשהפעילות הפכה למשעממת ישר התחלנו לרקוד ולשיר ומה לא?! בקיצור הפעילויות כבר לא היו משעממות לא לנו ולא לשאר הילדים שבאו...Smileys

חזרתי עם מיליון חוויות קניות וחברים חדשים!!

חשבתי שסאמר סקול בפעם השנייה זה כבר פחות כיף אבל טעיתי זה היה מדהים בעיקר בזכות המדריכות אז לכל מי שמתלבט אם לנסוע שוב או לנסוע בכלל אז תסעו!!! אני מבטיחה שלא תצטערו!!Smileys