שחר

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2015

שחר גלוון  (שחר)

הגענו בשש בבוקר לשדה התעופה ...

בר תדהר  (בר)

שלום קוראים לי בר ואני בת ...

נטע סלונים

החוויה שלי נטע סלונים – ...

תמר כהן

הכל התחיל מזה שנטע, חברה שלי, ...

אור מזור

כשהגעתי לאנגליה הכל נראה לי ...

מיכל שפר-רוט  (מיכמיכ)

היי קוראים לי מיכל שפרוט מרחובות ...

הגענו בשש בבוקר לשדה התעופה בארץ 4 שעות לפני הטיסה וכמובן שכל הבדיקות עברו ממש מהר ואפילו נשאר זמן בדיוטי הפרי,

אחר כך עלינו לטיסה והיא פשוט עברה ממש מהר והגענו ללונדון

ואז נסענו למרכז שפשוט היה מדהים ושם פגשנו את ג'וש (red josh- כי הוא היה ממש אדום) שהיה מדריך הספורט שלנו ואת סב, מנהל הקמפוס שדאגו לנו במרכז והראו לנו את החדרים שהיו ממש יפים.. Smileys

אחר כך הלכנו לאכול ארוחת ערב ואז היה טורניר כדורגל שכמובן הפסדנו בו (אין מה לעשות פורטוגלים וספרדים יותר טובים מישראלים בכדורגל).

למחרת היה לנו מבחן כדי לבדוק לאיזה כיתה אנחנו צריכים ללכת והיינו ממש לחוצים אבל היה בסדר בסופו של דבר וכולם היו מרוצים מהכיתות שבה למדו.

בכיתה שלנו היינו כמעט כולם ישראלים חוץ מכמה רוסים ואיטלקים אבל קיבלנו מורים ממש מקסימים ובכללי היה מצחיק בשיעורים כי היו שני ילדים מפורטוגל שעשו צחוקים כל השיעור אבל לצערנו הם עזבו אחרי שבוע אחד ואז נהיה קצת משעמם. Smileys

במשך השבועיים היו לנו שישה טיולים מחוץ למרכז:

הטיול הראשון היה לטירת וינזדור שהיה די משעמם כי זה בסך הכל היה מוזיאון אבל היו קצת קניות אחכ ויהונתן גם הקיא אז זה היה ממש מצחיק!

הטיול השניהיה לאוקספורד שעשינו שם סיור וראינו את הטירה שצילמו בה את הארי פוטר.. ובסוף היה גם זמן לשופינג!

הטיול השלישי היה לפארק שעשועים שהיה ממש אדיר! הוא היה ענק והיו בו רכבות ממש מפחידות שאפילו אחת עלתה לגובה 60 מטרים ואחת שהרטיבה אותך לגמרי במים והיה ממש כיף!

הטיול הרביעי היה לרידינג שזה היה רק שופינג בקניון ממש גדול שם אז כולם קנו שם המון דברים ובזמן הקניות הלכנו לאכול וקנינו ממלללאאא אוכל לחדרים.

הטיול החמישי היה ללונדון ששם הצטלמנו במדאם טוסו עם כל הכוכבים ופגשנו קבוצות ישראליות אחרות ואחר כך הלכנו למחזמר "מאמא מיה" שמבוסס על שירים של להקת אבבא שהיה נחמד למרות שלא הכרתי את רוב השירים.

הטיול השישי והאחרון היה ללונדון שעשינו בו סיור רגלי וראינו את הביג בן ואז היה זמן לשופינג בקוונט גארדנס שהיו שם גם מופעי רחוב ממש יפים.

במרכז עצמו היו כל יום פעילויות בצהריים או בבוקר תלוי מתי למדנו רוב הפעילויות היו ממש כיפיות ותמיד היה איזה ספורט שהיה אפשר לבחור לעשות במקום אומנות או ריקוד ואפילו יצא לנו לשחק קריקט שזה חיקוי עלוב של הבריטים לבייסבול וזה ממש משעמם.

היו גם פעילויות ערב שהיו ממש כיפיות בעיקר היה כיף ערב קזינו וערב דיסקו, בקזינו בזכות הכסף שהרווחנו היה אפשר לזכות בפרסים ואפילו זכינו בבובה שנתנו למדריכה המדהימה שלנו ליאת.Smileys

היום האחרון היה ממש עצוב כי היינו צריכים להיפרד מכל המדריכים המדהימים שהיו לנו אבל גם התרגשנו לראות את המשפחה שלנו.

הטיסה עברה ממש מהר וכשהגענו לארץ נפרדנו מכולם וכבר קבענו תאריך לפגישה נוספת..Smileys

לסיכום, זו הייתה חויה ממש מדהימה והייתי ממש שמח לעבור אותה שוב!!!