ליאור

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2015

ליאור תורג'מן  (ליאור)

אז שלום לכולם.. קוראים לי ...

בר שוקרון  (ברי)

טוב אז.. קוראים לי בר שוקרון, ...

מאי צדיק

סאמר סקול 2015  השנה ...

אז שלום לכולם.. קוראים לי ליאור תורג'מן ובקיץ יצאתי לסאמר סקול של שלושה שבועות בבוסטון וניו-יורק.

אצלי שום דבר לא היה בטוח לגבי הנסיעה כי חיכיתי לתעודה האחרונה של השנה כדי שבטוח יאשרו לי לצאת.

הכל הסתדר, התעודה שלי הייתה מעולה וב20.6 הבנתי שבטוח אני יוצאת לסאמר סקול בארה"ב!!Smileys

הצטרפתי לקבוצת וואטסאפ ודברנו כל הילדים לפני אבל מעט חששתי ממה שהולך להיות..

ואז נפגשנו עם קרן המדריכה שבועיים לפני הנסיעה, במפגש עדיין לא לגמרי התחברתי לכולם אבל היה לי ברור שאני הולכת להיות עם בר בחדר!

ואז.. נפגשנו בשדה התעופה בשש בבוקר ב19.7.15. מאוד התרגשתי כי זאת הפעם הראשונה שטסתי לארה"ב.

הטיסה הייתה ארוכה ואחרי 24 שעות פחות או יותר הגענו לבוסטון. התמקמנו וכבר בבוקר נבחנו כדי להשתבץ בכיתות. היו המון ילדים במרכז מגרמניה, סין, יפן, ברזיל, איטליה, צרפת ועוד.. לקח לי זמן עד שהתחברתי לכולם אבל למחרת בשיעורים כבר הכרתי חברים חדשים מהכיתה ומהפעילויות בערב.

כבר ביום הראשון יצאנו הבנות וקרן המדריכה ל"קווינסי מרקט" לקצת שופינג שחיכיתי לו מאוד ואחר כך כל יום למדנו וטיילנו בעוד המון מקומות יפים בבוסטון. Smileysהאוכל במרכז היה ממש טוב רק שהגענו לניו-יורק הבנו כמה טוב..

בבוסטון בעיקר התחברנו עם הבריזלאים והגרמנים, יצאנו איתם הרבה לטיולים והיה כיף מאוד!

אחרי שבוע עמוס חוויות בבוסטון המשכנו לניו-יורק!!!! בדרך עצרנו באאוטלט ענק שבו עשיתי מלא קניות ונהנתי מאוד.

עכשיו שקנינו מלא, המשכנו לניו-יורק והגענו לשבועיים הנוספים שלנו בסאמר סקול!

הגענו לקולג' סנט פיטרס שם ישנו שבועיים.

בבוקר למחרת ההגעה כבר השתבצנו בכיתות לפי הרמות פחות או יותר בבוסטון, הכרנו ילדים חדשים מכל העולם ובעיקר התחברתי לאנדי הגרמני שכבש אותי כל יום מחדש Smileys

טיילנו בכל המקומות הכי נחשבים כמו פסל החירות, צ'ינה טאון, מוזיאונים כמו המומה והמאט, ג'רזי גארדנס!! ביקרנו גם בסנטרל פארק, טיימס סקוור ובעוד המון מקומות!!

ניו-יורק ענקית והרגשתי שממש הכרנו אותה לעומק.

עכשיו אני בבית כבר כמעט שבוע ומאוד מתגעגעת לכולם!Smileys

סה"כ אני יכולה לומר שמאוד מאוד נהנתי ועכשיו אחרי שאכלתי שניצל של אמא, ואני עם מזוודות ריקות.. אני מבחינתי יכולה לחזור!