טל

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2015

טל רביב  (טל)

שלום, שמי טל רביב, ואני בת ...

שיר כורה  (שירה)

אני לא מאמינה שהגיע הרגע הזה, ...

YUVAL NEHEMYA  (ם)

שמי יובל נחמיה בת 14 ונסעתי ...

טאי שמחי

שלום אני טאי שמחי בת 14 ואני ...

יערה פוביני  (יערה)

שלום, אני יערה, בת 13.5. השנה ...

לירי טרש  (LYRI)

אוקיי, אני הולכת לכתוב עכשיו ...

שלום, שמי טל רביב, ואני בת 12.  יצאתי לסאמר סקול במרכז רויאל סקול בין התאריכים ה5.7.15-19.7.15.

קשה לי להתחיל לסכם את המסע הבלתי נשכח שעברתי. אני זוכרת את עצמי עד לפני כמה שבועות קוראת סיפורים של ילדים אחרים באתר, שעברו את החוויה שאני עברתי, ולא דמיינתי לעצמי שיום יבוא וגם אני אכתוב סיכום מסע.

אני אתחיל דווקא מהמקום שאליו הגענו לאחר הטיסה, מרכז רויאל סקול: מדשאות ענקיות ורחבות ידיים,מגרשי טניס וכדורעף, בריכה, ומבנים מרשימים. מקום שחשבתי לעצמי שיש רק בסרטים..

כשהגענו למקום הסבירו לנו מה תהיה התוכנית במהלך כל יום: כשקמים בבוקר הולכים לארוחת בוקר, לומדים, משתתפים בשתי פעילויות לבחירה, ובערב יש פעילות מסוימת שלרוב כל הילדים מכל המדינות השונות מתערבבים יחד. מניסיון אישי, אתם תצברו הרבה חברים ממדינות אחרות, שבעיני זה מדהים, תחשבו על זה שתהיו בקשר עם אנשים מכל העולם.. פשוט חלום.

כמובן שאי אפשר לשכוח את הטיולים המושקעים שעברנו: אני לא אשכח את החוויה שאפשרו לנו להסתובב בלונדון לבד ולעשות שופינג.. ואיך אפשר לשכוח את השיט בנהר התמזה.. וכמובן את הלונה פארק שעלינו על המתקנים.

אחרי הכל, אל תשכחו שחלק גדול מהחוויה בסאמר סקול הוא ללמוד אנגלית. השיעורים של האנגלית היו פשוט מדהימים ומעניינים. אני בטוחה שגם אם אנגלית זה לא בדיוק המקצוע המועדף עליכם, המורים בסאמר סקול יודעים איך לגרום לחומר להיראות מעניין, ואני בטוחה שתשפרו כשתחזרו, כי בכל זאת, אתה שומע אנגלית במשך שבועיים אז לא תלמד מזה כלום?

אחד הדברים הכי חשובים בכל החוויה המדהימה שעברתי, אלו כמובן הבנות המדהימות שהכרתי, שנפתחתי אליהן עד כדי כך שאני מרגישה שאני יכולה לספר להן הכל, כי נקשרתי אליהן כאילו שאנחנו מכירות שנים.. כמובן שאני לא יכולה לשכוח את ענבלי המדריכה מספר אחת.. אחותי הגדולהSmileys

קשה לי לסכם את כל החוויות שעברתי במהלך השבועיים, ולכן סיפרתי לכם חלק מן החוויות.

הדבר האחרון שהייתי רוצה להגיד, הוא שסאמר סקול הוא תהליך.. תהליך של התבגרות, עצמאות, למידה, הנאה.. משהו שאתם תצטערו עם תפספסו.

אז חברים, אם יש לכם את ההזמנות לטוס למסע המדהים הזה, אל תפחדו להגיד: "כן, אני רוצה לנסוע!".

אל תשכחו שגם אני הייתי בדיוק כמוכם! חוששת, מפחדת.. אז מה? תסעו, תהנו, תבלו, וגם אם קצת תחששו, זה מותר, וזה מובן מאליו!.

מקווה שעזרתי, שעניינתי, ושגרמתי לכם להגיע למסקנה שאתם רוצים לנסוע לסאמר סקול, בלי להסס..

הרבה בהצלחה בהמשך הדרך! אה ו.. נראה אתכם שנה הבאה בסאמר סקול!