קטרין

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2015

קטרין לקין

שלום אני קטרין לקין, בת 14 ...

מיכל קונפורטי  (יון יון)

היי, שמי מיכל קונפורטי, בת ...

יערה פוביני  (יערה)

שלום, אני יערה, בת 13.5. השנה ...

שיר כורה  (שירה)

אני לא מאמינה שהגיע הרגע הזה, ...

YUVAL NEHEMYA  (ם)

שמי יובל נחמיה בת 14 ונסעתי ...

לירי טרש  (LYRI)

אוקיי, אני הולכת לכתוב עכשיו ...
שלום אני קטרין לקין, בת 14 ואני רוצה לספר על החוויה המדהימה שקרתה לי הקיץ.
תמיד החלום שלי היה לבקר באנגליה, ללמוד אנגלית ואפילו לגור שם.
ב-5.7 עלינו על מטוס לכיוון לונדון, אנחנו היינו קבוצה של 14 בנות, כולנו התחברנו ממש מהר אחת לשניה ונהיינו חברות טובות.
הקבוצה שלנו הייתה ממש מגובשת ולכו לא היו ריבים במהלך השבועיים.
במטוס כולנו היינו מולהבות ושמחות ולא הצלחנו לעכל שאנחנו טסות ללונדון מרוב ההתרשות.
בנוסף התחברנו מאוד למדריכה שלנו שנהייתה כמו האחות הגדולה שלנו.
לאחר שהמטוס נחת נסענו במשך שעתיים לכיוון המרכז שלנו שנקרא Royal Hospital School שזה היה הבית ספר והבית שלנו לשבועיים.
כשהגענו אני וחברה שלי רצנו על הדשא וצעקנו שאנחנו הולכות להנות ולא משנה מה, וזה מה שקרה...
היו מלא ערבים מעניינים ופעילויות מגבשות ומצחיקות.
אחרי הפעילויות היה כיבוי אורות כדי שכולם ילכו לישון, אבל ברור שאף אחת מהקבוצה שלנו לא רצתה לישון אז ישבנו כולנו בחדר, צחקנו, דיברנו וככה הלילות היו חלק ענק מהחוויה
במשך שבועיים נהננו הכי בעולם מרוב הטיולים, מסיבות, צחוקים, פעילויות וכמובן לימודים.
המורים ממש עזרו לנו ללמוד אנגלית והביאו אותה לרמה גבוהה ועכשיו כולנו מודים להם על זה.
גם הכרתי מלאאאא ילדים מחו"ל שמאוד התחברנו איתם והיינו איתם במשך שבועיים.
כל ארוחה ישבנו ואכלנו איתם באותו שולחן וככה התחברנו יותר ויותר.
בסוף השבועיים קיבלנו תעודות שהיו כתובים בהם הציון והרמה שלנו.

מרוב החוויה הענקית שעברנו היום האחרון הוא היה היום הכי עצוב...
כולנו היינו עם דמעות בעיניים ובכינו מרוב שלא קלטנו שזהו זה נגמר ואנחנו צריכים להיפרד...
מה שאני רוצה להגיד ולאחל לכולם זה לחוות את החוויה שחוויתי, להנות מהדברים הכי קטנים שנהיו זכרון ענק בשבילי ושילווה אותי לאורך כל החיים ומה שאני הכי מאחלת לכם שתגשימו את החלומות שלכם.
הטיול הזה מאוד ביגר אותי ומה שהכי חשוב שיש לי רק זכרונות טובים ושאני יודעת שהבית ספר הזה מאוד עזר לי לשפר את האנגלית.
למרות שלא הצלחתי לתאר את כל הכיף שעברתי בשבועיים האלה, אני רוצה להגיד שזה הקיץ הכי מדהים ומהנה שהיה לי בחיים.
אז נפגש שנה הבאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!