מירקוש

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2015

מירן נגלר  (מירקוש)

טובבבבב אז מאיפה בכלל להתחיל ...

נוי נועה אז כהן  (נויקה)

היי קוראים לי נוי ואני חוויתי ...

עדי לשם  (עדי)

היי קוראים לי עדי ואני בת ...

ניקול גלפנד

היי, אני ניקול בת 16 מנהריה ...

נעמה אנגל  (נעמה)

היי   קוראים לי נעמה ...

איילין גבע

היי   קוראים לי איילין ...
טובבבבב אז מאיפה בכלל להתחיל ?

אוקיי אז ככה .. יצאתי לסאמר סקול בין התאריכים ה12.7-26.7 למרכז קיימברידג סאנט אדמונדס .

קצת לפני הטיסה היה לנו מפגש ואת האמת שבמפגש לא התחברתי אל אף אחד .. ראיתי שהמון ילדים באו בזוגות או שהם איכשהו הכירו וזה ביאס אותי רצח.

הגענו ליום של הטיסה לשדה תעופה וכשהגעתי לשדה הרוב כבר דיברו אחד עם השני ואני הרגשתי בצד .. אחרי כמה דק עוד ילדה שהייתה לבד ניגשה אליי והתחלנו לדבר ומאז אנחנו חברות ממש ממש טובות אבל נשאיר את זה לאחכ .
בדיוטי פרי כבר התחלנו להיפתח אחד לשנייה והתחלנו לדבר והיה ממש אחלה וגם בטיסה זה היה ככה.

הגענו לאנגליה לקולג שלנו שהוא היה ממממש נחמד ומעבר לכל מה שיכולתי לדמיין הוא היה מהמם ביופיו וגם החדרים היו בסדר גמור ושלא נדבר על האוכל, כבר ראיתי את עצמי לא אוכלת כלום וחוזרת 10 קילו פחות אבל האוכל היה מדהיםםם ויש מצב חזרתי 10 קילו יותר  Smileys............ חחחח

בכל מקרה ככל שהימים עברו ככה נהיה יותר ויותר כיף , ביום הראשון חשבתי לעצמי אוי ואבוי יש לי פה שבועיים איך אני אשרוד וכל יום שעבר רק הבנתי איזו טעות הייתה המחשבה הזו ושבאלי להישאר פה לעוד המון המון זמן.

המדריכים שהיו איתנו היו מדהימים!! היו מצחיקים צעירים וקלילים מאוד והמורים היו נסיכים רצח השיעורים לא היו משעממים הם היו באווריה קלילה וטובה !

פגשנו בשבוע הראשון קבוצה של ברזילאיות ושל טייואנים ובואו נגיד ככה הראנו לכולם מי אנחנו הישראלים וישר כל מה שרצינו לעשות זה להתחבר לכולם ולעשות כמה שיותר שמח וכיף וזה בדיוק מה שהיה !

הלכנו למקומות אדירים לקחנו אותם בערבים לסרט למסעדה לבאלינג למסיבה אחת השוותתתת שזה של כל הקולגים באזור אז זה ממש שווה  Smileys

היינו פעמיים בלונדון במקומות באמת מגניבים כמו הלונדון איי והארמון של המלכה ומוזיאון השעווה ... ככל שהימים עברו ככה אנחנו כקבוצה התחברנו יותר, למדנו להכיר אחד את השני, כיבדנו אהבנו וכל הזמן צחקנו !!

לא היה אחד שהרגיש שהוא לא שייך, כולנו היינו חברים של כולם תמיד וכל הזמן לא היו ריבים וכל מיני דברים כאלה  אז נכון בתוך כל הקבוצה הזו התחלקנו לקבוצות קטנות כאלה בתוך עצמינו שזה לגיטימי לגמרי אבל תמיד היינו ביחד ולא נידינו לעולם חבר מהקבוצה!!!

בואו נדבר שנייה על המדריכה שלנו.. שירלי ההורסת !
היא הייתה מדריכה שבאה איתנו מהארץ והיא באמת הייתה מדהימה היא תמיד באה לטובתינו וניסתה לעזור תמיד כשהיה צריך ולמען האמת היא גם תמיד הצליחה !! היא ביחד עם המדריכה מחו"ל תיכננו לנו דברים שווים שלא היו לקבוצות מהארצות האחרות  והיא פשוט הייתה מקסימה, היה אפשר לדבר איתה תמיד על הכל והיא תמיד ניסתה להבין ולעזור ובקיצור אין כמוה Smileys

הימים בסאמר סקול עברו כל כך מהר !! באמת לא הספקנו למצמץ וכבר השבועיים האלה הסתיימו ..

בערב האחרון קיבלנו תעודות מהקולג וזה היה ממש טקס סיום ואחכ הייתה מסיבה בקולג וכל הקבוצות שהיו גם מארצות אחרות התחילו לבכות עשינו מעגל דמעות וזה באמת היה ערב בלתי נשכח !

עשינו כל כך הרבה דברים כייפים וחוויתים ומגבשים ואני באמת לא אשכח את השבועיים האלה הם היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי!!

הכרתי אנשים מדהימים חברות מקסימות שגם חודש וחצי אחרי הטיול אנחנו מדברות בלי סוף ואפילו ניפגשנו  וגם יש לנו קבוצה בוואטסאפ של כל הקבוצה ואנחנו מדברים ומתגעגעים מאוד ..

הטיפת ספק הזו שהייתה לי בהתחלה לבוא לסאמר סקול הייתה כל כך מיותרת ובאמת היום ששואלים אותי איך היה אני אומרת מושלם ומדהים אבל מי שלא היה שם לא יבין אפילו טיפה למה אני מתכוונת שאני אומרת מושלם ומדהים !!