נטע

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2015

נטע גיל

היי! אני נטע, בת 15 ובקיץ ...

Bar Margalit  (בר)

שלום, אני בר מרגלית. בקיץ ...

טליה מעין  (טליה)

שלום, אני טליה מעין בת 14 ...

אבירן זר  (אבירן)

בהתחלה בטיסה אני כבר התחלתי ...

תמר כהן

הכל התחיל מזה שנטע, חברה שלי, ...

היי! אני נטע, בת 15 ובקיץ האחרון נסעתי לסאמר סקול באנגליה .

הכל התחיל מזה שחברה שלי, תמר, העלתה את הרעיון שנטוס לחו"ל ביחד בקיץ ... לאחר התלבטויות רבות, החלטנו שהכי יתאים לנו סאמר סקול באנגליה , לשבועיים. האמת שבחרנו במרכז קווין אנס במקרה, כי אלו התאריכים שהכי התאימו לנו- וממש לא התחרטנו.

כשהגיע יום הנסיעה, הגענו לשדה התעופה ב4 בבוקר (חצי ישנים – אבל מאוד נרגשים), פגשנו את הקבוצה ואת המדריכה שלנו- ליאת, שהייתה מדהימה ודאגה לנו לאורך כל השבועיים, ואפילו הכינה לנו שקשוקה כשהתגעגענו לארץ !-  והתחלנו את החוויה  Smileys

נחתנו באנגליה, ומהשדה נסענו באוטובוס למרכז "קווין אנס" . כשהגענו קיבלו אותנו שני אחראי פעילות והמנהל של המקום, ועזרו לנו עם המזוודות . הם דאגו וטיפלו בכל הבעיות שצצו לנו, מעבר למצופה- באמת.

חילקו אותנו לחדרים, וכשנכנסנו הם נראו ממש חדשים, ולגמרי הופתעתי לטובה. גם האוכל והכיתות היו על רמה והייתי מאוד מרוצה.

לאחר מבחן הרמה באנגלית, חולקנו לכיתות לפי רמת האנגלית שלנו ושם פגשנו את שאר הילדים שילמדו איתנו ממדינות אחרות . בקבוצה שלי היו 4 ישראלים, ספרדי אחד ו10 פורטוגזים. במהלך השיעורים עשינו יחד פרויקטים ודיברנו והתחברנו מאוד. המורה שלי היה נהדר, ממש לא מורה טיפוסי- הוא צחק ודיבר איתנו , והשיעורים איתו עברו בכיף .

לאחר השיעורים, בפעילויות השונות  ובארוחות הכרנו את כל שאר הילדים שהיו במרכז – מאיטליה, פורטוגל, ספרד, קזחסטן וסין. בסופי שבוע ובחלק מהימים גם יצאנו לסיורים בלונדון יחד והיה מאוד כיף. ביקרנו בטירת וינדזור, בקובנט גרדן, באוקספורד ואותנו הישראלים לקחו גם ללונה פארק – שהיה אדיר, למחזמר "מאמא מיה" ולבילויים נוספים Smileys

אני בחיים לא אשכח את הקיץ הזה, ואני מאוד ממליצה על החוויה, ועל מרכז קווין אנס (חוץ מהחדרים והאוכל המוצלחים, יש שם גם בריכה מחוממת !)

סאמר סקול זה באמת חוויה מדהימה, הכרתי ילדים ממדינות שונות ואני מרגישה יותר בטוחה בעצמי באנגלית Smileys