ברי

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2015

בר שוקרון  (ברי)

טוב אז.. קוראים לי בר שוקרון, ...

ליאור תורג'מן  (ליאור)

אז שלום לכולם.. קוראים לי ...

מאי צדיק

סאמר סקול 2015  השנה ...
טוב אז.. קוראים לי בר שוקרון, ויצאתי בקיץ לסאמר סקול בפעם הראשונה שלי לניו יורק ובוסטון לשלושה שבועות Smileys

כבר מהרגע שנרשמתי הייתי באטרף להכיר את הילדים מהקבוצה, חיפשתי שמות, מספרים ורק רציתי כבר להכיר את כולם..Smileys
לאט לאט התחלנו להכיר אחד את השני, להתחבר ולתכנן תוכניות.Smileys

שבועיים לפני הטיסה, נפגשנו עם קרן המדריכה שלנו, הכרנו קצת יותר לעומק, והתחלנו להתרגש עוד יותר, הבנו שהטיסה שלנו ממש בקרוב ושהולך להיות מטורף!Smileys

ואז הגיע ה19.7, היום שחיכיתי לו במשך חמישה חודשים בערך..
אחרי שלא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות (לא כי רציתי לישון טוב בטיסה), הגענו לשדה בסביבות 6 בבוקר, פגשנו את כולם, נפרדנו מההורים, והתחלנו את הדרך שלנו לכיוון הצ'ק אין.Smileys
הלכנו לבידוק הבטחוני בזוגות, ואחרי שוידאו שכולנו ארזנו לבד ולא הביאו לנו שום חפצים להעביר, הלכנו לצ'ק אין וקיבלנו את כרטיסי הטיסה שלנו לניו יורק! Smileys
הלכנו לכיוון הדיוטי פרי, הסתובבנו ולא ויתרנו על קניות, נפגשנו במקום שקבענו ועלינו למטוס, ראיתי שאת ה12 שעות הבאות אני אבלה עם שי, מאי וניב..Smileys
דיברנו המון, הכרנו יותר, שיגענו את הדיילות באל-על, שרנו, רקדנו, ועשינו כמעט הכל חוץ מלישון.. Smileys
אחרי 12 שעות שהרגישו לנו כמו שנה, סוף סוף הגענו לניו יורק, עברנו ביקורת דרכונים, אספנו מזוודות, קנינו מים והתחלנו את הדרך לבוסטון!Smileys

אחרי שלא ישנו יותר מ24 שעות, הגענו למרכז בבוסטון, אני וליאור לקחנו את המצעים שלנו, המאוורר, עלינו לחדרים ונרדמנו ישר.Smileys

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר מפנקת בחדר האוכל, עשינו מבחן רמה והתחלנו להכיר את הילדים במרכז (יפנים, סינים, גרמנים, ברזילאים, איטלקים, צרפתים, ספרדים, ועוד). Smileys
אחה"צ הבנים נשארו במרכז לפעילות עם הילדים במרכז, והבנות לא יכלו לוותר על שופינג לסיפתח של הטיול, חזרנו עם שלל, אכלנו ארוחת ערב, והלכנו לפעילות ערב עם כל המרכז, מלחמת מים! Smileys
צחקנו, נרטבנו, הכרנו חברים, והתעייפנו מאוד!
את השבוע שלנו בבוסטון העברנו בטיולים במקומות הכי פופולריים בבוסטון, למדנו, והתחברנו עם הילדים מהמרכז ודאגנו לעשות שמח ולהצחיק את כולם Smileys

ביום ראשון התעוררנו מוקדם בבוקר והתחלנו את הדרך שלנו לניו יורק!
בדרך עצרנו במתחם אאוטלט מטורף, ואפילו אחרי 4 וחצי שעות לא הספקנו להסתובב בכולו!Smileys
הגענו למרכז בניו יורק כשההתרגשות של כולנו הייתה בשיא, קיבלנו את החדרים שלנו, אני וליאור לא ביזבזנו שניה וכבר התחלנו לפרוק את המזוודות שלנו ולסדר את הכל במגירות.Smileys
המשכנו את הלימודים מהנקודה שבה הפסקנו בבוסטון, הכרנו את הילדים מהכיתה, מורים חדשים ומצחיקים, ודאגנו לעשות בלאגן לרוסלנה המנהלת של הלימודים במרכז Smileys

אז אחרי שבועיים בניו יורק, העיר שחלמתי להגיע אליה כבר המון זמן, אחרי שהכרתי חברים מדהימים מישראל ומכל העולם, יצרתי קשרים שאני מקווה שיחזיקו לתמיד, אחרי שצחקתי בלי סוף, וגם קצת התבכיינתי, אחרי שטיילתי באתרים הכי שווים בעיר, כאלה שראיתי רק בסרטים ותמונות, אחרי שאכלתי בלי סוף, ביקרתי בחנויות הכי מגניבות בעיר, יצאתי עם כמות שקיות וקבלות מטורפת, אני יכולה להגיד שזו אחת החוויות הכי מדהימות שהיו לי, ושאין יותר שמחה ממני שניתנה לי ההזדמנות לקחת בה חלק! Smileys