ניבה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2015

ניבה כהן

תחילת הדרך, לפני הסאמר סקול!היי ...

גל זילברשטיין

שלום רב!   כשהוריי ...

נעה בן צבי

החוויה הכי כייפית שהייתה לייייייייייייייייייייייייי נהניתי ...

מורין נחמיאס

שלום שמי מורין,השנה בסאמר ...

עמית כהן

החוויה הכי טובה שיש אז לי ...

מיכל בן צבי

הגענו לשייפליק!!! איזה  טיסה ...

תחילת הדרך, לפני הסאמר סקול!
היי לכולם

אז אכתוב גם בהמשך. Smileys
ניבה Smileys

המפגש. 8.7

שהגענו למפגש היינו צריכים ללכת למדריכים, ולקחת תיקיה עם ביטוח, טלפונים חשובים, הסבר קצת הרבה (הרבה) ארוך ועוד... ומדבקה עם שם ולהיכנס לאולם שם פגשנו את החברים וישבנו בשורה אחת ארוכה מאחור ודיברנו אולי חזק יותר מידי כך שהעירו לנו המון, אבל המון פעמים , וכל פעם שאמרו שיפלייק ואת המדריכה (בהסבר על המדריכה) (ססיליה המלכה) אז צרחנו ווהוווווווווווווווווווו
ואז הייתה לנו את הפגישה עם המדריכה והילדים והיה, סופר כיף, וסופר מצחיק,
בקיצור פאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ואז חזרנו כל אחד לביתו וחשב איזה כיף הולך להיות.Smileys

ועכשיו החוויה מתחילה באמת
הטיסה הייתה ממש כיפית ומצחיקה והיה מותר לטייל והדיילים היו ממש נחמדים (במיוחד בן אחד כי הוא הביא לי קרקרים כשביקשתי עוד מוחעחעחעחע)

נחתנו ונסענו נסיעה ארוכה לשיפלייק היפה והמדהימה התמקמנו בחדרים והייתה לנו שיחה עם דייב המנהל ואז ארוחת ערב לא משגעת במיוחד אבל המקום היה מושלם,  ואז יכולנו לבחור או פעילויות ספורט או זמן חופשי אני וחברות שלי היינו קצת מזה וקצת חופשי. הייתה לנו שיחה עם המדריכה בעשר בלילה וכיבוי אורות באחת עשרה.

יום שני:
קמנו בוקדם והלכנו לארוחת בוקר, והסתכלנו על הילדים מהארצות האחרות
(וכן, היו חתיכים, מלאאאאאאאאאאאא), (בעיקר האיטלקים) והארוחה הייתה מהממת, טעימה וכמובן לא בריאה, טוב מעניין למה היו קוראסונים.

אז היו לנו פעילויות, בשעה וחצי הראשונים היה לנו אתגר בין הקבוצות, אתגר הסלפי, נתנו לנו רשימות של דברים שהיינו צריכים להצטלם איתם סלפי והקבוצה שלי ניצחהההההההה
ואז הייתה הפסקה של חצי שעה ופעילויות, היה צריך להחליט בין ספורט להכנת צמידים ואני בחרתי בהכנתצמידים( לא עשינו כמעט כלוםם כי לא הבנו). ואז עוד הפסקה וארוחת  צהריים שבה יכולנו לראות שוב את החתיכיםSmileys
אני אישית לא אכלתי את הארוחה כי לא הייתי רעבה, בגלל הטוסט שקנינו במכולת.
אחרי ארוחת הצהריים, בגלל ההתלהבות לקח לנו לאכול חצי שעה ואז היה לנו רק שעה הפסקה כי בשתיים היה לנו שיעוררר, השיעורים היו כיפיים בטירוף.

במיוחד שלי, כי שיחקנו משחקים, ודיברנו המון באנגלית.

אחרי שעה וחצי הייתה לנו הפסקה של חצי שעה, זמן לטוסטטט ולממתקיםם ואחר כך חזרנו לשיעור עם מורה אחר, שאיתה התאמנו על הצגות שאנחנו מציגים, לקבוצה שלי היה החיים בארדמור (החברה של הלימודים ושל הסאמר סקול) ובכיתה הייתי עם עוד 4 ישראליות ואז היו בקבוצות של ההצגות היינו בארבע קבוצות ישראלי ועוד 2/3 סיניים.