טליה

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2015

טליה מעין  (טליה)

שלום, אני טליה מעין בת 14 ...

נוי כהן  (נוי)

החוויה שלי מהסאמר סקול החוויה ...

אבירן זר  (אבירן)

בהתחלה בטיסה אני כבר התחלתי ...

בר תדהר  (בר)

שלום קוראים לי בר ואני בת ...

נטע גיל

היי! אני נטע, בת 15 ובקיץ ...

Bar Margalit  (בר)

שלום, אני בר מרגלית. בקיץ ...

שלום, אני טליה מעין בת 14 וחצי מכפר יונה.Smileys
השנה הייתי בסאמר סקול במרכז Queen Anne's באנגליה וזו הייתה חוויה מדהימה שפשוט אי אפשר לתאר..
אוקיי אז מאיפה מתחילים???!
אז החוויה שלי התחילה הרבה לפני שנסעתי באמצע כיתה ז שהחלטתי שאני רוצה לנסוע לסאמר סקול, לצערי לא מצאתי חברה שתצטרף אליי, לכן ויתרתי ונסעתי למחנה באילת.
באמצע כיתה ח שוב ניסיתי לחפש חברה שתיסע איתי וגם השנה לא מצאתי... החלטתי להירשם לבד ושיכירו לי עוד מישהי שבאה לבד. בפסח יצא לי לדבר עם אושר שהייתה איתי שנה לפני במחנה באילת וגיליתי שהיא רוצה גם לנסוע לסאמר סקול. אושר נרשמה ושמחתי ברמות שאי אפשר לתאר. עיקר ההתרגשות החלה לאחר מפגש הקבוצה שם הכרתי את ליאת המדריכה המדהימה!!!Smileys ואת שאר חברי הקבוצה. במפגש לא הכרנו זה את זה וכמעט שלא דיברנו אבל היום אנחנו חברים טובים ואנחנו עדיין שומרים על קשר. Smileysהשבת שלפני הטיסה היתה מוקדשת לאריזה התרגשתי מאוד ובלילה לא ישנתי. לשדה התעופה הייתי צריכה לקום בשתיים ניסיתי להרדם לפני אך לא הצלחתי. הגענו לשדה נפרדנו מההורים עברנו מהר את הבידוקים ואז התחיל הכיף האמיתי! היה לנו המון זמן בדיוטי פרי, הטיסה הייתה כיפית וכבר התחברנו עם עוד ילדים ושיחקנו בקלפים. כשהגענו לאנגליה נסענו למרכז התארגנו בחדרים ועשו לנו שיחת פתיחה... כמובן שלא הבנתי כלום כי זה היה באנגלית! Smileysקיבלנו ארוחת צהריים עשו לנו סיור בקמפוס המהמם כל הבניינים נראו לי אותו דבר אך מהר מאוד זה הפך להיות כמו הבית. החדרים היו מהממים גדולים ונקיים. במשך השבוע בבקרים למדנו בכיתות( ביום שני היה המבחן רמות) בשעה וחצי הראשונות למדנו עם חוברת אבל בצורה חוויתית עם משחקים משימות ובדגש על דיבור באנגלית, בימים הראשונים היה לי קשה לדבר ולהבין, אבל מהר מאוד זה עבר והתחלתי להשתתף .Smileysבשעה וחצי השניות עשינו פרוייקט שלאחר מכן הצגנו אותו מול הכיתה למשל יצירת אפליקציה . אחר הצהריים היו פעילויות כמו שחייה טניס אומנות וכדורגל וביום שלישי יצאנו לרידינג ( העיר של הקמפוס) לשופינג וביום רביעי לטירת וינסדור. בכל ערב היו פעילויות של כל הקמפוס שעזרו לנו להתגבש עם הילדים משאר המדינות. הן היו ממש כיפיות ונתנו הרבה ביטחון לדבר. ביום שישי בערב ערכנו קבלת שבת וקידוש והיה מאוד כיף ואז יצאנו למגה דיסקו- מסיבה ששם היו עוד קמפוסים .Smileys היה נחמד לפגוש עוד ישראלים.. בשבת יצאנו לאוקספורד ליום שלם טילנו בעיר ואז היה זמן לשופינג. בראשון היה היום הכי כיף!! יצאנו ללונה פארק אקסטרים מגניב! היינו שם עד הערב והצטערנו שנגמר היום. בשבוע השני היו לנו פעילויות בבוקר ולמדנו בצהריים. ביום רביעי יצאנו בבוקר למוזיאון של רידינג וקצת לקניות וביום חמישי בבוקר עשינו את המבחן סיום וכמובן שהרגשתי שיפור מטורף לעומת המבחן רמות. בערב יצאנו ללונדון. הלכנו למוזיאון השעווה ולמחזמר מהמהמיה. ביום שישי היה לנו טקס סיום קיבלנו תעודות ואת המבחנים שלנו ושמחתי לגלות שהשתפרתי ב22 נקודות בין המבחנים. עשינו קידוש והזמנו את כולם לראות. בשבת יצאנו ללונדון, עשינו שייט בתמזה, ראינו את הביג בן והגלגל ענק ואז עשינו שופינג. חזרנו לקמפוס והתחלנו לארוז את הכל!! מחר כבר בביתSmileys האריזה הייתה קשה והמחשבה שזה כבר עבר כל כך מהר עוד יותר. נפרדנו מחברינו הספרדים איטלקים והרוסים . ביום ראשון עזבנו בדמעות את הקמפוס ונסענו לשדה . עברנו את הבידוקים וישר למטוס( לא היה זמן בדיוטי) בטיסה ישנו קצת אכלנו והמטוס לא הפסיק לקפוץ. שהגענו לארץ נפרדנו בדמעות זה מזה ומהמדריכה המדהימה. שמחתי מקבלת הפנים שמשפחתי עשתה לי אך היה לי ממש עצוב שנגמר כל כך מהר. כמובן שכל החוויה הזו לא הייתה כזו מדהימה בלי ליאת המדריכה שידעה תמיד לעודד לצחוק להקשיב לעזור ולתת לנו הרגשה של בית ( היא אפילו הכינה לנו שקשוקה וקנתה חומוס) והיא דאגה לנו לחטיפים ותה מהארץ ועשתה לנו פגישות סיכום כל ערב Smileys. בפגישת הסיכום האחרונה היא עשתה לנו פעילות של פרסי אוסקר בקבוצה( הילד הכי מצחיק,הכי חברותי, מלך השופינג , מלך הסלפי וכו)
היום אחרי שלשה חודשים אני מסתכלת אחורה ומבינה איזו חוויה מדהימה זו היתה . חוץ מההנאה שנת הלימודים התחילה ואני מרגישה שונה לגמריי בשיעורי אנגלית ,אני מרגישה שבאמת השתפרתי!
אני ממליצה בחום ללכת לסאמר סקול וכשאני מסתכלת אחורה אני רואה שגם ללכת בלי חבר טוב זה לא נורא מכירים שם והופכים להיות חברים טובים! מקווה לחזור בשנה הבאה!!Smileys