ירדן

• יצאתי בקיץ: 2015

ירדן ברזובסקי  (ירדן)

איזה שבועיים מושלמים היו לי!!! ...

דקל דדון  (דקל)

טוב אז אחרי שכבר חזרתי לארץ, ...

ניקול מורוזוב  (ניקי)

איך מסכמים שבועיים שעברו כל ...

מאיה אוחנה  (מאיה)

השבועיים שהייתי בברייטון היו ...

רותם סיקסיק

יואווו.. לא יודעת איך להתחיל?? ...

נטע ראש

השבועיים האלה, אני בטוחה בזה, ...

איזה שבועיים מושלמים היו לי!!!

אז ככה הטיסה שלי הייתה ביום ראשון ה 12.7 בארבע לפנות בוקר אני מודה שכשהגעתי לטיסה התחרטתי ולא רציתי לטוס ,לא רציתי להיפרד מהמשפחה והחברים.

הגעתי לשדה תעופה ושם פגשתי כבר כמה בנות מדהימות,עברנואת הבידוק הביטחוניוהגענו לדיוטי פרי ואז טסנו ,כשהגענו לברייטון היה קר וממש לא ציפינו לזה, ברייטון זה מקום מהמם החדרים היו ממש יפים והיה לנו נוף מהמם לים .

בערב הייתה לנו את הפעילות הראשונה וכולנו היינו עייפים ורצינו לשון אבל לא נתנו לנו לחזור לחדרים ובהתחלה ממש התבאסתי שזה הולך להיות כל ערב ככה (פעילות עד 22:00) אבל אחרי יומיים ממש שמחתי ומאוד נהנתי מהפעילויות,

הכרתי מלא ילדים מדהימים מחול בזמן הפעילויות כמו ילדים מברזיל איטליה גרמניה בלגיה ספרד ועוד...

אני ממש מתגעגעת לשגרת חיים שהייתה לנו שם שהיא לקום בשבע בבוקר לאכול ארוחת בוקר ללכת למיטינג פוינט ולעבור פעילויות מדהימות גם אם הן לא כפיות עדיין נהנתי מאוד ואז הייתה לנו הפסקה ושוב פעילות ואז ארוחת צהריים ואז זמן חופשי

ואז היו לימודים אבל לימודים בצורה הכי כיפית שיש זה לא כמו בבצפר שאני יושבת שם ועוד שנייה מתה מרוב שיעמום אני אשכרה למדתי דברים שיעזרו לי בחיים כמו על כסף ספורט בראיות על לונדון ועוד...

היו גם שיעורים כיפים למשל למדנו פעם אחת על מפורסמים ופעם המורה עשתה לנו משחק איות של קבוצה נגד קבוצה (זה היה ממש כיף) ואז הייתה לנו הפסקה וחזרנו כדי לעשות פרויקט (כל שבוע יש פרויקט אחר שעובדים עליו כל השבוע

ואז ביום שישי מציגים אותו ומי שעושה את הפרויקט הכי טוב מקבל פרס ) את הפרויקטים עושים בקבוצות  אחרי זה יש שעה זמן חופשי ואז ארוחת ערב ואז שעה וחצי זמן חופשי ובשמונה יש פעילות ערב.

אז ככה יום על היום הראשון כבר סיפרתי עכשיו נדבר על היום השני,

יום שני בבוקר הייתה לנו פעילות של דוג' בול וקסמים ובזמן הפעילות של הקסמים ישבנו כמה ילדים ושחקנו אמת או חובה (וזה היה ממש כיף למרות שאני לרוב שונאת את המשחק הזה היה מממש כיף לשבת ולדבר איתם ולצחוק איתם )

בצהריים היה לנו מבחן שיקבע באיזה רמה ניהיה (המבחן היה בסדר בכל זאת זה אנגלית בריטית ולא אמריקאית כמו שלומדים בבצפר)

בערב הייתה לנו פעילות של חפש את המתמון והכרתי שם ילדות מדהימות מברזיל וכל הערב דיברתי איתן (אתם קולטים מזה שעתיים שאני מדברת בהם רק אנגלית?!).

יום שלישי איזה כיף היה באותו יום כאן כבר ממש התחלתי להנות בבוקר הייתה פעילות של ברכה וזה לא ברכה כמו בארץ שם חם וכיף להיכנס למים ואפשר לקפוץ ולדחוף אנשים למים אפילו המדרכים זרמו ודחפו אותנו למיםם והם קפצו גם היה ממש כיף

ואז הייתה ארוחת צהריים ואז הלכנו לכיתות שלנו בהתחלה לא הייתי מרוצה אבל יום אחרי זה כבר היה לי כיף ללמוד אחרי הצהריים הלכנו לסופר לקנות ממתקים ואוכל ואז חזרנו ואכלנו ארוחת ערב ואז הייתה פעילות ערב, הפעילות היייתה לבנות משהו שיגן על ביצה כשזורקים אותה ממקום גבוה (הקבוצה המנצחת יכולה לשבור את הביצה למדריך על הראש, הקבוצה שלי לא זכתה

אחרי הפעילות יצאנו החוצה ודיברנו והכרנו איטלקים (היה ממש כיף)עד שסילקו אותנו לחדרים.יום רביעי אתם לא מבינים איזה יפה היה בטירת ארנדל (זה אחד המקומות הכי יפים שיש ובתור אחת שלא אוהבת לטייל אני אומרת לכם שלדעתי הסיור היה קצר מידי ) אחרכך חזרנו לברייטון ולמדנו והתחלנו לעבוד על הפרוייקט השבועי שלנו וזה היה לכתוב מחזה קצר על הארי פוטר

בערב הייתה לנו פעילות של בליינד דייט (זה היה ממש מצחיק)

יום חמישי סוף סוף יצאנו לקניות בברייטון למרות שהלכנו (אני ועוד כמה ילדים) לשוק במקום לקניון ממש נהנתי, קניתי סטאר באקס ומתנות למשפחה אחר כך חזרנו כדי ללמוד וערבבו אותנו עם הקבוצה שמעלינו (ברמה) אני ממש שמחה שעירבבו אותנו באותו יום כי הכרתי ילדים מדהימים שהתרחקתי מהם לפני זה

בערב הייתה לנו פעילות של קזינו נייט אבל זה לא עבד אז עשו לנו סרט ובמקום זה ישבנו ודברנו אחד עם השני וזה היה ממש כיף .

יום שישי  בבוקר הייתה לנו פעילות של אוריגמי ואז כדורגל (למרות שאני גרועה בכדורגל היה כיף מאוד בצהריים למדנו ואז הצגנו את הפרוייקטים בערב היה לנו דיסקו נייט ואני בדרך כלל לא רוקדת אבל הפעם רקדתי והיה ממש כיף לרקוד עם חברות

ואם לרגע טעיתם מה עם קידוש אז ברייטון זה המקום הכי מדהים שיש הם סגרו במיוחד בשבילנו את החדר אוכל והם אפו לנו 2 חלות ענקיות ונתנו לנו מה שהיינו צריכים כדי שיהיה לנו קידוש טובים אם זה שולחן ערוך יפה או מיץ ענבים או נרות באמת אכפת להם מכל דת .

יום שבת מגיע לנו מזל טוב, נסענו סוף סוף ללונדון ושם עשינו שייט בנהר הטמזה ואז עלינו על האי אוף לונדון  ואז עשינו קצת קניות ואז חזרנו למקום .

יום ראשון שוב וזה אומר שעבר שבוע אבל זה היה אחד הימים הכי כיפים שהיו שם (באנגלייה) נסענו ללונה פארק הכי כיפי שיש ובהתחלה הסתובבנו כולנו ביחד אבל קבוצה של 20 ילדים זה קשה לשמור עלייה ביחד אז התפצלנו ואני שמחה מאוד עם הילדים שנשארו איתי היינו 6 ישראלים ואיטלקי אחד היה ממש כיף לעלות על הרכבות הרים .

יום שני בבוקר חילקו אותנו לכיתות חדשות (השבוע למדנו בבוקר) והכרתי ילדה נחמדה מגרמניה בצהריים הלכנו לקניות בברייטון וקניתי 2 שקיות מפוצצות מפאונדלנד ב 24 פאונד (אתם קולטים מה זה ?!) וקניתי גינס מהמם J

בערב הייתה לנו פעילות טרוויה.

יום שלישי בבוקר למדנו ובצהריים עשינו חזרות למופע של הכישרונות צעירים שהיה יום אחרי זה (היה ממש מצחיק) אחר כך הייתה פעילות ברכה וואו זה היה כיף ברמות שאי אפשר לתאר קפצנו למים דחפנו אחד את השני ועשינו קרב תרנגולות תנחשו מי ניצח? (רמז קטן אני ומי שהייתי עליו ניצחנו)

בערב הייתה פעילות של בנים נגד בנות והבנות ניצחו (בנות שלטעע).

יום רביעי בבוקר למדנו ובצהריים הלכנו לסי לייף סנטר זה היה ממש יפה היו שם דגים מהממים וחיות ים ממש גדולות ומיוחדות ואז הסתובבנו בברייטון ועשינו קניות וסוף סוף נכנסתי לפרימארק וקניתי מלא בגדים

בערב הייתה תחרות כשרונות צעירים וחלק מאיתנו עלנו על הבמה ועשו ריקוד לגולדן בוי ואז עלינו כולנו והבכנו את עצמנו בריקוד שורות שאף אחד לא הכיר אחר כך הזמנו פיצה ביחד ואכלנו בעשר בלילה (חח אנחנו חבורה של שמנים).

יום חמישי זה היה היום הכי מושלם שהיה לי שם בבוקר עשינו מבחן סיכום ואז הייתה לנו פעילות חידון והמורה חילקה אותנו לקבוצות ולא רצתה שנדבר בשפה שהיא לא אנגלית וסבבה אני מבינה לגמרי אבל אם היא מחלקת אותנו לפי מדינות אז ניראה לי שכן נדבר בשפה שלנו ובגלל שאני והקבוצה שלי דיברנו עיברית היא שלחה אותנו לאופיס והופיס שלח אותנו בחזרה לכיתה (זה היה ממש מצחיק)

אחר כך נסענו עוד פעם ללונדון והיינו במאדאם טוסו והלכנו לראות את המחזמר מאמא מיה (תקשיבו שזה אחד המחזמרים הכי מושלמים שיש) ממש נהנתי באותו יום כשהלכנו לאכול אז הייתה מסעדה עם הרבה אנשים ורצינו לקחת תייק אווי ואז שאלנו אם אפשר לשבת ולאכול בספות של ההמתנה והמארחת פינתה לנו שולחן במיוחד (אישה מדהימה).

יום שישי בבוקר היה לי שיעור אחרון (נכון שזה עצוב?!) אבל זה היה שיעור כיף כי למדנו על מפורסמים ותוכניות טלוויזיה אחרכך הצגנו את הפרויקט שלנו השבוע, הפעם היינו צריכים להמציא ספורט ואני הייתי בקבוצה עם איטלקי אחד גרמני ומישהו מערב הסעודית הם היו ילדים נחמדים מאוד והיה לי מאוד כיף לעבוד איתם

אחר כך הייתה לנו פעילות בינגו ואם לומר את האמת זה היה יחסית מעמם תגידו לי אתם אם כן או לא כי אני נירדמתי על השולחן וחברות שלי נירדמו על הרצפה והספה (זה היה מצחיק)

בערב עשינו קידוש והיתה חלוקת תעודות ושוב דיסקו נייט ואז נפרדנו אחד מהשני.

זהו עכשיו הגיע היום האחרון, איזה יום זה היה בבוקר נסענו לעיירה על הים ועשינו שם קניות, אני עבדתי על כולם שעשיתי עגיל באף (קניתי מדבקות מיחדות) זה היה מצחיק לראות את התגובה שלהם ואז חזרנו לברייטון והייתה לנו פעילות של סרט אבל לא ראיתי אותו ישבתי בחוץ ודיברתי עם אמא ואז בכיתי כי זה נגמר ולי ממש קשה בפרדות

ואז קרה דבר מדהים J שתי בנות שאני לא מכירה באו אליי וניסו לנחם אותי ולדבר איתי כדי שאני ארגע איזה חמודות הן היו מגרמניה, ואז חזרנו לחדרים כדי לארוז את המזודות.

יום ראשון אחרון בהחלט קמנו בשש בבוקר כי בשבע יצאנו לכיוון השדה תעופה ובחיים לא תאמינו איזה ילדים מדהימים היו שם כשקמנו בבוקר איטלקים באו להיפרד מאיתנו ועוד כל מיני (איזה חמודים הם)

כשהגענו לארץ שוב בכיתי הרי זה קשה מאוד להיפרד מכאלה ילדים מדהימים ובכיתי גם מהיתרגשות שאני רואה את אמא ואבא ואחיות שלי והכלבה שלי עם בלונים ועוגה איזה חמודים ממש התרגשתי לראות אותם .

בקיצור החוויה של הסאמר סקול זו חוויה מדהימה וזוכרים שאמרתי בהתחלה שהתחרטתי אז אני מאודדדדד שמחה שטסתי ועוד יותר אני שמחה שטסתי לבד (בלי חברה) אם הייתי טסה עם חברה הייתי נדבקת אלייה ולא הייתי מכירה חברים חדשים והביטחון שלי לא היה משתפר שלא נדבר על האנגלית שלי שממש השתפרה.

אני מאוד שמחה שעברתי את החוויה של הסאמר סקול עם הילדים שהיו איתי בקבוצה כי באמת הם מדהימים אחד אחד ואני ממש אתגעגע אליהם !!