ניקול

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2015

ניקול גלפנד

היי, אני ניקול בת 16 מנהריה ...

נעמה אנגל  (נעמה)

היי   קוראים לי נעמה ...

מירן נגלר  (מירקוש)

טובבבבב אז מאיפה בכלל להתחיל ...

איילין גבע

היי   קוראים לי איילין ...

נוי נועה אז כהן  (נויקה)

היי קוראים לי נוי ואני חוויתי ...

עדי לשם  (עדי)

היי קוראים לי עדי ואני בת ...
היי,

אני ניקול בת 16 מנהריה ויצאתי לקיימברידג׳ סנט אדמונדס מחזור 1 ב12.7.2015 . לא יודעת אם ציפיתי למשהו .. באתי עם ציפיות רק לחדרי שינה שהיה כתוב שיהיה שירותים בכל חדר .

נפגשתי עם הקבוצה ב29.6 וגם לא ממש הצלחתי להכיר אותם ב 5 דקות היכרות שהיה לנו אחרי חפירה של שעתיים על התקנון והוראות הגעה שנעשה לנו אבל כבר מהמראה הראשון ידעתי שנהיה קבוצה מושלמת.

אז בנמל תעופה נפגשנו שוב, נפרדנו מההורים ויצאנו למסע הזה, ישבנו בדיוטי פרי חלק גדול מהקבוצה ודיברנו על הדברים הכי בסיסיים, לימודים, מגמות ורק במטוס כבר שיחקנו והתחילו להיווצר לנו בדיחות במיוחד על אנשים שישנו במטוס.

הגענו למרכז ובהתחלה ממש התאכזבנו, המרכז עצמו יפה ממש והכל קרוב, החדר אוכל, הכיתות אבל ציפינו שהחדרים יהיו יותר גדולים ויהיו שירותים בחדרים ומקלחות מה שהתברר כלא נכון אבל בסוף הפך לבונוס מטורף, כאילו היינו 14 בנות על 2 מקלחות ו 3 חדרי שירותים,
בהתחלה היה לנו 3 מקלחות ו5 חדרי שירותים כי אף אחד לא גר בקומה השנייה אבל בשבוע השני היה לנו רק את השירותים והמקלחות בקומה שלנו .. אבל למדנו להסתדר עם זה והיינו שרות ביחד הבנות שהיו במקלחות ואלו שחיכו למקלחת והיה מצחיק כל הזמן ..

היה לנו מסדרון משלנו ועשינו שטויות בו כל הזמן. בהתחלה אליס, המנהלת של הפעילויות התחילה לומר לנו מלא כללים וחשבתי שהמקום נוקשה ממש אבל כל המדריכים בני 20 ומשהו אז כשהם היו באים אלינו לכיבוי אורות או כשהם היו נוסעים איתנו באוטובוס או לוקחים אותנו לסיורים וקניות בעיר תמיד היינו צוחקים איתם והיו לנו גם את הבדיחות שלנו.

מה שהפריע בהתחלה היה גם שיש קצת קבוצות מהעולם, היה רק אותנו טיוואנים וברזילאיות ובהתחלה התאכזבנו ואז זה הפך לבונוס מטורף כי כל יום לקחו אותנו לסרט, למועדון פעמיים, לבאולינג, למסעדה ופשוט הכרנו את כולם ולמדנו להכיר את התרבויות שלהם.

התחברתי מאוד לברזילאיות שהיו איתנו לצערי רק שבוע אחד ואני עדיין שומרת איתן על קשר ומדברת איתן כל יום.

המבחן רמות היה ממש קשה אבל אפשרי ועברתי אותו בהצלחה, חילקו אותנו לכיתות לפי רמות יום אחרי המבחן וקיבלתי את המורה הכי טוב בעולם, הוא אמר שהוא לא אוהב את החוברת ורוב השיעור העברנו בדיבור ולמידה לא רק תוך כדי כתיבה אלא גם תוך כדי הבנה. הוא צחק איתנו המון וכל שיעור התעניין בנו וכך כל המורים במרכז, הם לא היו רק סובלניים הם גם התעניינו בתלמידיהם וניסו לעשות את השיעורים למעניינים ביותר.

היה לנו 4 שיעורים ביום , ב 2 הראשונים עשינו את החוברת שנתנו לנו וב 2 האחרונים עשינו פרויקט, הפרויקט הראשון היה עיתון והפרויקט בשבוע השני היה להמציא מדינה, אבל השיעורים היו יותר מעניינים מהפרויקטים בהרבה אז די התאכזבתי כשהגיעו שתי השעות האחרונות כי אני לא יצירתית במיוחד.

זו הייתה חוויה של פעם בחיים, אף פעם נראה לי שלא נהניתי כמו שנהניתי בשבועים האלו, הכרתי אנשים מאיטליה, ברזיל, טיוואן, הונג קונג וסין, הכרתי קבוצה מדהימה של ישראלים נהפכנו למשפחה אחת גדולה בשבועיים האלו,

למדנו להסתדר כקבוצה ולהכיר זה את זה ולהבין מה המגבלות של כל אחד, נהיו לנו הבדיחות שלנו וטיילנו מלא ביחד,

בקיימברידג׳ עצמה בה יצאנו למועדונים והלכנו לסרט וסתם בקניות שעשינו או בסיור רוחות ובין אם בלונדון בה טיילנו וראינו מחזה מדהים,

ביקרנו במדאם טוסו, היינו בלונה פארק ובאמת שזו חוויה נדירה ואני אמליץ לכל מי שמתלבט לצאת לחוויה הזו ! במיוחד כשכל מה שחשבת שהוא מינוס בהתחלה הפך לפלוס ענק ומטורף !

אני שמחה שיצאתי למסע הזה, לחוויה הזו והכרתי את האנשים המדהימים האלה,

היה שווה הכל,
אני לא אשכח את החוויה הזו לעולם!