נטע

• מרכז: קינגסווד
  • יצאתי בקיץ: 2015

נטע פולי נוימן  (נטע)

היי קוראים לי נטע נוימן ואני ...

נבוא גלוון  (נבוא)

שלום   קוראים לי נבוא ...

אופיר כץ

שלום, אני אופיר ואני יצאתי ...

ליר בן צבי

מה שקרה לי בסאמר סקול לא היה ...
היי קוראים לי נטע נוימן ואני בת 12 מרעננה וזה היה הקיץ הכי מושלםם בעולם!!!!Smileys אני לא יודעת אפילו איך להתחיל! אוקיי אז אני  זוכרת שהגעתי לשדה תעופה וראיתי מלאא ילדות שדיברתי איתן דרך הקבוצה בווצאפ אבל פשוט התביישתי לבוא ולדבר איתן. אבל ברגע שההורים הלכו כולם כבר דיברו אחד עם  השני כאילו הם כבר מכירים שנים! וכבר מהשדה תעופה לא היה אחד שלא היה לו חבר אחד לפחות!
אחר כך הגענו לקינגסווד וכולם שם היו כל כך נחמדים! ישר שהגענו הם עזרו לנו עם המזוודות ועשו לנו סיור. אחר כך אכלנו ארוחת ערב התקלחנו והלכנו לישון.
למחרת עשו לנו את המבחני רמה. תאמת הם היו די קשים אבל לא נורא כי אחר כך שיבצו אותי לכיתה והבנתי הכל. אחרי ארבע ימים נראלי הילה מולן עזבה  וכולם היו ממש עצובים Smileysאבל היה בזה משהו טוב כי אז ללוסי לא היה עם מי להיות בחדר אז אלינור עברה אליה ונעה עברה אליי ואל לירושש!בדרך כלל היינו לומדים בבוקר אוכלים ואז היה פעילות ( עם שלוש אפשריות ואתה היית בוחר לאן ללכת) ואז הפסקה של חצי שעה פעיליות עוד פעם הפסקה של חצי שעה וארוחת ערב ובערב היה פעילות לכול המדינות בייחד והיה ממש כיףף. אני ליר ונעה הכרנו מלאא איטלקים והם היו ממש נחמדים! היינו גם במלא טיולים כמו מוזיאון השעווה,הארמון של המלכה ועשינו פעמיים שופינג בBath! והיינו בעוד מלא מקומות! (אני לא זוכרת את כולם חח)
היה ממש כיףף ובאמת זה חוויה של פעם בחיים!!