שיפלייק 23.7.2017

סיפור אחרון - יום ראשון!

שלום לכולם!! 👋

את הסיפור הזה נעדכן כבר מבתינו על מנת שתדעו איך עבר עלינו היום האחרון בסאמר סקול 😁

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר כרגיל - קורסון יצאה, דגנים עם חלב, יוגורט, קיבוץ, ביצה ולחם ושתייה חמה. 🍞🥐🥚🍵

לאחר שבערב שבת כמעט סיימנו את מלאכת האריזה, המשכנו אחרי ארוחת הבוקר לבצע אריזות אחרונות ולסדר את החדרים שלנו.

במהלך הבוקר לאחר שהפקדנו את המזוודות בחדר לשמירה, ראינו סרט, שיחקנו בכדור וקלפים וניצלנו את השעות האחרונות שלנו במרכז ⚽🃏🎥

הלכנו לארוחת צהריים מלאה כל טוב של עוף או בקר, עם תפוחי אדמה, ירקות סלטים ועלינו על האוטובוס מהמרכז ללונדון בפעם האחרונה. 😢

הגענו אל הNatural History Museum שם הסתובבנו בין התערוכות השונות. בין יונקים, חרקים, דינוזאורים ואפילו אבנים יקרות. ספגנו קצת תרבות אך כמובן שלא דילגנו על חנות המזכרות ולאחר מכן אף אכלנו גלידה טעימה במקום. 🐂🐎🐊🕷🍦

משם המשכנו אל שדה התעופה, עשינו קניות אחרונות בדיוטי כדי שלא יכביד עלינו הכסף בדרך הביתה 😜 ועלינו על המטוס לישראל. הטיסה עברה בשלום ובמהירות ושם פגשנו אתכם ההורים האהובים שלנו אליהם התגעגענו עד מאוד.

להתראות פעם אחרונה,

אביה ושרה ❤

נב: בנימה אישית רצינו לומר לכם שהייתם מדהימים ובזכותכם היתה לכם ולנו חוויה בלתי נשכחת! תשמרו על עצמכם ואולי עוד נתראה בשנים הבאות 😘