שיפלייק 23.7.2017

יום שלישי 😊

הנה נגמר לו עוד יום בסאמר סקול ואיזה יום עבר עלינו!! 😍😁😃

כמו כל בוקר (ואנחנו כבר מתחילים להכנס לשגרה כאן!) פתחנו את היום בארוחת בוקר שמילאה אותנו באנרגיה לקראת יום הלימודים הראשון 🙌 🥐🍞🍵

היום היה יום מרגש! אתמול עשינו את מבחני הרמה והיום באמת התחלנו ללמוד! התחלקנו לכיתות עם שאר התלמידים שכאן, הכרנו את המורים והתלמידים והתחלנו ליצור חברים חדשים 😁

אחרי שיעור ראשון בו התחלנו להשתמש בחברות הלימוד שלנו, הגיע שיעור פרויקט! הפרויקט השבועי שלנו ניצור עיתון, נכתוב את הכותרות והפסקאות ועד סוף השבוע נכין עיתון על רמה!!  💪

בארוחת צהרים אכלנו פירה, בקר, פסטה וסלטים ואז נחחנו קצת לקראת אחר צהריים מלא פעילויות!

בחרנו בין משחקי מגרש להליכה לאורך התמזה. שיחקנו תפוס תסינר, פוטבול אמריקאי, פריסבי ועוד מלא משחקים מגניבים ובאותו הזמן חלקנו היינו בהליכה לאורך הנהר בה נהנינו מהנוף המרהיב, המים הצלולים והאוויר הצח. 🏞🏈 בחלק השני של הפעילויות שיחקנו כדורסל או רקדנו כמו כוכבים אמיתיים בזומבה. 🏀🎉

עייפים אך מרוצים אכלנו ארוחת ערב של עוף, תפוחי אדמה, ניוקי וסלטים והמשכנו לפעילות ערב בה שיחקנו רמז אנושי!! שיחקנו משחקים על מנת לקבל רמזים ובסופו של דבר יכולנו לפתור תעלומה (כמו במשחק הקלפים היינו צריכים ע"י אלימיניציה למצוא את הרוצח, כלי הרצח והחדר בו זה קרה). שיחקנו עם חברינו מכל העולם לפני שהלכנו לישון אחרי עוד יום ארוך מלא בכיף ועשייה!!!