מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

יום רביעי השני. רדינג.

יום רביעי השני שלנו!


אנחנו עוד מעט בבית כבר! ואו הזמן פשוט טסססס ✈

 

אזזזזזז הבוקר התעוררנו אל מזג אוויר קריר ומעונן אבל עם זאת נעים. כל זה אחרי הגשם המטורף של אתמול (שבו עמית נפל לבור מים ו-ולרי נכנסה לשלולית בגובה הברך שלה).

 

היה נחמד ליהנות ממזג אוויר קריר אך יבש(!). פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר קלילה והמשכנו מיד ללימודי האנגלית שלנו. מיום ליום אנחנו מרגישים יותר ויותר בנוח בכיתות שלנו. איזה עצוב שזה תכף נגמר ונשארו רק יומיים עם המורים החמודים שלנו.


לאחר הלימודים האינטנסיביים (אך המהנים), הגענו אל ארוחת הצהריים, היום בתפריט: עוף, קארי צמחוני וקארי בשרי, אורז וירקות.

 

מיד עם תום הארוחה, התארגנו ממש ממש בזריזות ויצאה לכיוון העיר רידינג. היא נמצאת במרחק של 20-30 דק' (תכלס הכל תלוי פקקים). ה

 

עיר עצמה קיימת כבר הרבה מאות, היא הייתה חשובה כבר בימי הביניים. זכינו להסתובב בקניון (The Oracle) וגם ברחוב הראשי, כמובן לא ויתרנו על פרימארק (😍).

 

ביחס להנלי, זאת עיר עצומה, הנלי היא עיירה ורדינג היא בהחלט עיר לכל דב, יש בה ביניינים גבוהים ותחושת מודרניות גדולה יותר, למרות ההיסטוריה הרבה של העיר. בסה"כ, עשינו היום כמויות של שופינג 🛍🛍🛍 (מעניין כמה נשלם על אובר וויט?)


חזרנו למרכז להפסקת מנוחה ומקלחת והמשכנו אל ארוחת ערב (נקניקיות, פירה, תבשיל שעועית, אפונה וגזר ולקינוח..וופל בגל עם קרם טופי-קרמל יאמי 😋).

 

עם סיום ארוחת הערב הלכנו אל פעילות הלילה. היום: משחק בשם ביג צ'יף. זה מעין משחק מחבואים עצום, מתפרשים בכל הקמפוס וצריך למצוא את כל המדריכים המקומיים. כל מדריך מקומי שנמצא, נתן לנו משימה, אותה היינו חייבים לבצע כדי להמשיך בחיפושים. אין ספק שאחרי כזה משחק אנחנו בהחלט מכירים את הקמפוס העצום והקסום הזה.


מחר, מצפה לנו יום מה זה מרגש! גם לימודים, גם מאדאם טוסו וגם מחזמר (מלך האריות מחכה לנווווווו). אנחנו מתלהבים נוראאאאאא.

 

מבטיחים לעדכן ממש בקרוב,

אוהבים אתכם,
ולרי, עמית והקבוצה (:

   
3
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה