מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

יום שני השני (:

יום שני, השני שלנו באנגליה!

 

ואווווווו עוד בשני הבא, בשעות האלה אנחנו נהיה בבית!!! מי היה מאמין שכל יום ירגיש לנו כמה רק כמה שניות?


אז.. היום היה יום שמשי☀🌞, מקסים ונעים, מזג אוויר מושלם לפתיחת שבוע של לימודים ופעילויות מגניבות 😎😎😎

 

היום, הגיעו אלינו המוןןןן תלמידים חדשים, יש לנו כאן עכשיו סינים, ספרדים, צרפתים ופורטוגלים (ממש ממש נחמדים!) ועכשיו אנחנו הוותיקים בשכונה.


את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר, טוסט, ביצים ודגני בוקר וכמובן מאפה שוקולד עשיר 🥐🥐🥐🥐
מיד אחר כך, התחלנו את היום הלימודים שלנו 🤓 חולקנו מחדש לכיתות, במטרה לוודא שכולנו בכיתה המתאימה והעברנו את הבוקר בלמידה איכותית ונעימה. סה"כ כל המורים פה ממש מקסימים. בכלל, עצם העובדה שאנחנו לומדים בבוקר עכשיו ולא אחה"צ ממש הפכה את היום לכיף יותר. ☺☺☺
לארוחת צהריים היה לנו אורז עם ירקות, עוף בפטריות ותפוחי אדמה. מרגש למצוא אורז ולא רק תפוחי אדמה! 😋

 

מיד אחרי ארוחת הצהריים התחלנו עם פעילויות הפנאי שלנו. היום בתפריט: ציורי גוף בגודל אמיתי (ציירנו את הדמות שלנו על נייר), כדורסל, קריקט, כדורגל והכנת סרטונים. אחרי הפעילויות הללו נשארנו עייפים וזכינו להפסקה ארוכה למדי, להתקלח ולהתרענן לקראת ארוחת הערב (מוסקהף פשטידת רועים ומוס שוקולד🍫).


אחרי ארוחת הערב הייתה לנו פעולה מיוחדת שהעביר לנו עמית המדריך. בפעילות שיחקנו כל מיני משחקים משעשעים ומגבשים, כך למשל, התחקלנו לזוגות והחזקנו בלון בינינו והיינו צריכים, בלי להחזיק את הבלום עם הידיים, להניח אותו בנקודה נמוכה מסוימת.. או למשל, משחק העיירה, משחק האוזניות ועוד הרבה משחקים (:

 

בינתיים, מחר מצפה לנו עוד יום שמשי (לפחות לפי התחזית, זה עדיין הקיץ האנגלי..), של למידה עם המורים הנהדרים שלנו ופעילויות פעלתניות אחר הצהריים.

 

מבטיחים לעדכן בקרוב,

ולרי, עמית והקבוצה (:

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה