שיפלייק 09.7.2017

ת'ורפ פארק!!

היום התשיעי!

אנחנו לא מאמינים שהתחלנו את השבוע האחרון שלנו באנגליה! 😱

אזזזז אחרי ארוחת בוקר קצרה וממלאת באנרגיה יצאנו מוקדם ככל האפשר אל עבר ת'ורפ פארק (הגרסה האנגלית ללונה פארק). הגענו עם המוןןןןן התרגשות 🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊 אמנם היו תורים ארוכים כי הפארק היה מלא, מצד שני, היינו תמיד בחברה טובה של חברים נהדרים והתור עבר בזריזות וכך זכינו ליהנות בצורה מיטבית מהפארק.

אמנם רובנו התרגשנו מאוד, אבל דווקא מדריכת הקבוצה שלנו (שלרוב נורא אמיצה) גילתה חרדה רבה וסירוב עקרוני לעלות על המתקנים[ אבל, בסופו של דבר היא עלתה על שניים(!) הודות לתמיכה ולאהבה של הקבוצה (אם כי הם מצאו את זה במקביל גם נורא משעשע).

את רוב היום בילינו בפארק, זכינו ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים (זה עזר כשחלקנו היינו צריכים להתייבש אחרי עלייה למתקני המים).

אחר הצהריים חזרנו אל המרכז, הבנות קיבלו חדרים חדשים - ישנים, התמקמנו ופנינו אל ארוחת העב. מה הפעם אתם שואלים? פירה, בולונז ומאפה פטרייה צמחוני. וכמובן! לקינוח, עוגת שטרודל ורוטב וניל. 🍝🥘🍰🍰.

אחרי ארוחת הערב, התקיים משחק מצא את המטמון ברחבי הקמפוס (והיינו מאוד מוצלחים בו!).
מחר, מצפה לנו יום עמוס פעילויות ושיעורים, הפעם השיעורים יהיו בבוקר ואחר הצהריים יוקדש לפעילויות (וטיולים).

ואנחנו פשוט מתרגשים מהשבוע הזה שבא עלינו לטובה!