מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

היום החמישי (טירת וינדזור)

היום החמישי!!! (יואו כמה מהר עובר הזמן!)


את הבוקר המוקדם שלנו פתחנו בארוחת בוקר שלאחריה נאספנו עם כללללל התלמידים מכל העולם לקראת הטיול המשותף והמגניב אל טירת וינדזור (הידעתם שהמלכה גרה שם לעיתים במהלך השנה? אך לצערנו לא הפעם, נקבעה פגישה מחדש עם אליזבת).

 

בטירה עברנו דרך חדרי מגורים, סלונים וחדרי אירוח של המלכים, הכל נשמר כבר מאות שנים (הדבר הכי מרגש מבחינת ולרי לפחות...). 🏰🏰🏰🏰🏰🏰 הספקנו גם לראות את חילופי המשמרות של משמר המלכה!


לאחר הסיור בטירה ומסביב לה, גם הספקנו לעשות טיפונת קניות (סה"כ נשאר לנו ממש מעט זמן לחזור לקמפוס).


חזרנו הישר אל ארוחת הצהריים (פירה, עוף, קסדייה לצמחונים וסלטים). הלו"ז שלנו צפוף ולכן מיד אחרי הארוחה נכנסו ללמוד! בשיעור השני של היום, נערכה הצגת פרויקטים עליהם עבדו בכל אחת מהכיתות. התכנסו כולם, יחד עם כל התלמידים מכל העולם וקבוצות קבוצות עלו להציג את העבודה הקשה שלהם, חלקם הכינו הצגה, חלקם שיר וחלק מיצגי אומנות. היה מאוד מעשיר ומעניין.


עם סיום הלימודים זכינו לנוח מעט, לעשות מקלחות ולהגיע רעננים אל ארוחת הערב (בתפריט: פשטידות, אורזזזז ופיתות קולולולו 🎊🎊🎊) זה רק מדגשי לנו כמה אנחנו מתגעגעים לאכול של בית.. 🏡🏡🏡

 

פעילות הערב של היום, כללה מגוון תחנות הפעלה שונות כמו למשל לעשות קוצים בשיער עם שמפו, קמח ומים, מסלול מכשולים, פירמידת כוסות ועוד הפעלות בסגנון.


כמו בכל לילה, אנחנו הולכים לישון עייפים ומרוצים ומלאי ציפיות למחר, שיהיה יום מלא פעילויות ספורטיביות, שיעורי אנגלית, פעילות לקראת שבת וערב דיסקו!

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה