מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 09.7.2017

היום הרביעי!!!!!!!!!!

היום הרביעי!! (ונכון שהזמן טסססססס?) 🎉🎉🎉🎉

 

אז מה היה לנו היום?


פתחנו את הבוקר עם ארוחת בוקר להתמלא באנרגיה 💪🏻 ולאחריה, בזריזות רבה יצאנו לכיוון הנלי. הטיול הזה, היה טיול שיועד אך ורק לקבוצה הישראלית (: הפעם, בלי הליכות, בחרנו להשתמש בתחבורה הציבורית (שלמרות ציפיותינו מהאנגלים היא לא עמדה בזמנים). מזג האוויר היום היה קר למדי, כיאה לקיץ האנגלי, אבל היה בול מה שהתאים ליום), חנויות מזכרות, חנויות בגדים וצעצועים וקירות שלמים של אביזרי חדי קרן 🦄🦄🦄🦄🦄 ובעיקר המוןןןןןן בריטים נחמדים (חמים זה כבר עניין אחר).


לאחר חזרה למרכז, חלקנו אכל צהריים (כי חלקנו דאגו לאכול בסטארסקס או במאפייה המקומית המצויינת!) וחלקנו הלך לנוח. בשתיים פתחנו שוב את יום הלימודים, היום כבר היה הרבה יותר פשוט לרובנו ואנחנו מתחילים להתרגל לשגרה.


מפעם לפעם אנחנו מתחברים יותר אל התלמידים והמדריכים מהעולם, אנחנו אפילו מתכתבים עם חלק מהם בוואטסאפ! ☎📞 (טוב אין לנו אימוג'י של וואטסאפ)


הגיבוש שלנו התחזק עוד יותר לאחר שיחות אישיות עם ולרי ועמית.


הנה משהו ממש מגניב שקרה היום, ארדמור, מרכז הלימודים, צילם היום סרטונים לכבוד האתר החדש שלהם (יעלה בסוף אוגוסט) ונחשו מי הכוכבים? רובנו השתתפנו בפעילויות ספורט ובטיול רגלי ליד הנהר כחלק מהצילומים ואפילו היה צילום שהוא רק למדריכים (שזכו ליצרו קשרים איכותיים עם המדריכים הבינלאומיים).


ארוחת הערב עברה בשקט ולאחריה התקיים ערב כשרונות צעירים של כל התלמידים הבינלאומיים. יש פה המון ילדים מוכשרים! משם פנינו להתארגן לישון כי מחר יש לנו סופר מרגש! טירת וינדזור מחכה לנו! (ולולרי ההיסטוריונית שלנו יש המון עובדות מגניבות לשתף בסיור!)

 

עייפים ומרוצים,
ולרי עמית והקבוצה.

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה