לידינגטון 23.7.2017 Extreme

יום אחרון בסאמר סקול😭

הורים וחניכים יקרים ואהובים!!!🌸

אחרי שההתרגשות ירדה קצת, כולם הגיעו הביתה בשלום, הגיע הזמן לסכם את היום האחרון בסאמר סקול.😭

אנחנו עדיין לא מעכלות שזה נגמר, נהנינו כלכך, חוויה מדהימה ומטורפת!🤗🤗

אז היום האחרון שלנו התחיל בארוחת בוקר וסידור, נקיון החדרים וארגון המזוודות.

ברגע שסיימנו לארגן הכל התחלנו להיפרד מכולם, להצטלם, להחליף טלפונים ופייסבוק ואינסטגרם כמובן.

כשסיימנו המשכנו לראות טיטניק- התחלנו לראות אותו יום לפני זה והיה מאוחר ולכן המשכנו אתמול.🛳

כשנגמר הסרט אכלנו צהריים, נתנו חיבוקים ונשיקות אחרונים, נפרדנו מלידינגטון, ועלינו לאוטובוס.🚃

נסענו כשעתיים נסיעה ללונדון, שם נכנסנו למוזיאון המדע.⌛

מוזיאון מרתק, 5 קומות לפי נושאים מאוד מעניינים, פעילויות, הפעלות, מתקנים להתנסות במדע ועוד דברים כייפים.

היינו במוזיאון שעתיים, והתחלנו להתקדם לכיוון האוטובוס לשדה התעופה, ובדרכנו נפרדנו בהתרגשות וחיבוקים מאוליביה, שירה ורוני שממשיכות לטיול באנגליה עם המשפחה.

הגענו לשדה תעופה.. עצובים ולא רוצים שהחוויה הזו תיגמר!!! נהנינו מהזמן האחרון שלנו ביחד, שתינו ואכלנו בסטארבקס בפעם האחרונה, קנינו קצת בדיוטי פרי ועלינו למטוס. ✈✈✈

על השניה הראשונה כולם נרדמו...גמורים מהיום הארוך שהיה לנו, שוב, לא מאמינים שזה נגמר.😑

אנחנו רוצות להודות לכם, הילדים על שהייתם קבוצה אדירה, כייפית, מצחיקה ומגובשת.💕💕

נהנינו מכל רגע אתכם, אפילו מהרגעים הקשים יותר.

תודה לכם ההורים המקסימים, על שסמכתם עלינו ונתתם בנו אמון מלא, שנשמור לכם על הדבר היקר לכם מכל! יש לכם ילדים מדהימים!! זכינו לבלות איתם שבועיים וחצי אדירים!😍😍