לידינגטון 23.7.2017 Extreme

יום שישי 🌼🤗

היי להורים המקסימים! עוד שלושה ימים אנחנו כבר בארץ!! לא נתפס..

אז היום קמנו לארוחת בוקר יחסית מאוחרת מכיוון שחזרנו מאוחר אתמול בלילה..

אכלנו, וישר נכנסנו למבחן סיכום הלימודים.. לא ייאומן שכבר נגמרו כל השיעורים! אנחנו ממש בסוף כבר!

אחרי המבחן היה לנו British Quiz, היו לנו שאלות שקשורות לאנגליה, התחלקנו לקבוצות והייתה תחרות בין הקבוצות, היינו תותחים!👏👏

לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים- המבורגר בשרי וצמחוני עם ציפס, והייתה לנו הפסקה.

אחרי ההפסקה המשכנו לפעילויות, התחלקנו שוב כמובן ל3 קבוצות והיו לנו 2 פעילויות- סולם יעקב,

ו"פתרון בעיות", היו לנו כמה בעיות, עם עיניים סגורות, עם חבלים, והיינו צריכים למצוא דרך לצאת מזה.

אחרי שנגמרו הפעילויות, הלכנו לארוחת ערב. עשינו קידוש וקבלת שבת, אכלנו והמשכנו לטקס ה Graduation!! יחד עם האיטלקים שאיתנו מהיום הראשון, והיפנים שהצטרפו השבוע.

קיבלנו תעודות הערכה, וחלקינו אף הצטיינות! היה מאוד מרגש, קיבלנו מחיאות כפיים סוערות, הצטלמנו הרבה, ומשם המשכנו לערב קריוקי ו just dance!

רקדנו, שרנו, צחקנו ונהנינו מאוד!

מחר אנחנו סוף סוף נזכה להכיר קצת את לונדון מקרוב, נהיה בלונדון eye, בארמון בקינגהם ונעשה סיור בעיר.