לידינגטון 23.7.2017 Extreme

היום השלישי😊

היי להורים היקרים!

עוד יום כייפי שנגמר עם המון חוויות שצברנו.💪

התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר, ומיד לאחר מכן התחלקנו ל4 קבוצות, יחד עם הקבוצה היפנית.🤗

היו לנו 2 פעילויות בבוקר, האחת הייתה פעילות הישרדות, הלכנו ליער, היינו מתחת לאוהל ולימדו אותנו טיפים הישרדותיים.🕷

הפעילות השניה הייתה טיפוס על קופסאות, שדרשה המון שיתוף פעולה, עברנו אותה בגבורה וניתלנו בין העצים!🌴🌵🌲

לאחר הפעילויות אכלנו ארוחת צהריים טעימה במיוחד! 🍝האוכל כאן רק הולך ומשתפר מרגע לרגע!

הייתה לנו הפסקה קצרה ומיד חזרנו להמשך הלו"ז.

התחלקנו לקבוצות הלמידה החדשות שלנו לפי הרמות, יחד עם קבוצות מהעולם- אוקראינים, סינים, יפנים ואיטלקים.😎

היו לנו שיערים ראשוניים, המורים פה מאוד מאוד נחמדים, וכבר התחלנו פרוייקט באנגלית!

✔✔

אחרי השיעורים אכלנו ארוחת ערב- נאגטס וצ'יפס! 🍟🍗וכמובן תוספות של ירקות וסלטים.🍴

היה מאוד מאוד טעים!

לאחר מכן מילאנו משובים על ה3 ימים הראשונים, ועשינו שיחה אישית קצרה, אחד על אחד.🙋

בפעילות ערב התחלקנו שוב לקבוצות, היו לנו מלא משימות להספיק בזמן קצר, והייתה תחרות בין הקבוצות.🏃

סיימנו את הפעילות במעגל עם המדריכים הבריטים, לימדנו אותם את אחד המשחקים שאנחנו משחקים פה כל היום והיה מצחיק וכיף בטירוף!

😁

מחר אנחנו יוצאים לראשונה מלידינגטון, לעיר באת' המהממת!🏙

מתרגשים ומחכים כבר למחר! מסיימים את היום עייפים אך מרוצים, לילה טוב, נשיקות וחיבוקים!