לידינגטון 23.7.2017 Extreme

היום הראשון בלידינגטון!!!😍😱✈

יום ראשון באנגליה!🤗🤗

אז אחרי הפרידות המרגשות מכם ההורים 😙, עלינו לבדיקות הביטחון והצ'ק אין, נהנינו קצת מהדיוטי פרי, קנינו שוקולדים ועלינו למטוס. ✈

במטוס אכלנו ארוחת בוקר מפנקת עם חביתה או בלינצ'ס לבחירה ✌, בהמשך קיבלנו גם קרקרים ושתיה קרה. התיישבנו לפי המקומות שרצינו, צחקנו, 😁 ישנו, ראינו כמה פרקים של חברים ואת הסרט היפה והחיה, הסתובבנו ונחתנו באנגליה. 🌏

סיימנו את הביקורת במהירות, כל אחד אסף את המזוודה שלו, ויצאנו עם האוטובוס ללידינגטון. 🚃הדרך הייתה קצת ארוכה, ולכן עצרנו להתרענן בסטארבקס, 💪 צברנו כוחות והמשכנו בדרכנו.

הגענו לקמפוס במזג אוויר סגרירי עם טפטופים קלים ומרעננים.🌦

הסתובבנו בחדרים, הכרנו קצת מדריכים וילדים מהקבוצות האחרות, שאגב יש המון!😎

ספרדים, צרפתים, אוקראינים, איטלקים, דרום קויאנים, גרמנים, ספרדים וסינים, ואיתם נבלה את כל השבועיים הקרובים!💕💕

האווירה הייתה נחמדה וכייפית, וכבר יצרנו כמה חברויות.

בהמשך אכלנו ארוחת ערב מגוונת, ועשינו סיור קצר בקמפוס.

מחר צופה לנו יום מגניב, שיכלול את מבחן החלוקה לרמות, היכרות עם לידינגטון ועוד פעילויות כייפיות נוספות. 🐣