לונדון ברונל Discovery 23.7.2017

יום אחרון בלונדון וחזרה לישראל!

אחרי שהסתיים לו יום ארוך ביותר, שבסופו סוף סוף נפגשנו וחזרנו הביתה🏡

הגיע הזמן לספר לכם מה היה לנו ביום האחרון בלונדון!Smileys

אז כמו בכל יום, גם את היום הזה פתחנו בלהפגש עם לירז מחוץ למגורים וללכת יחד לארוחת הבוקר🏠

זאת הייתה ההזדמנות האחרונה שלנו להפרד מכל החברים שנשארים, שנייה לפני שהם יוצאים לטיולים של יום ראשון🐼🐻🦊🐰

לאחר הארוחה🥐☕, שחיסלנו בה את שאריות הנוטלה שהיו לנו😋😋 (כי חבל לזרוק 😉), הלכנו לארוז את התיקים שלנו ולסדר את החדרים👜🛏

הפחדים ממשקל עודף במזוודה עברו בכולנו, אבל למזלנו לשירה היה משקל מזוודות וגילינו בשמחה צלחנו את המשימה!😎👊🏼

בשעה 12 בערך קראנו למדריך גרג🙋🏼‍♂ שאנחנו ממש אוהבים בשביל להפרד ממנו ולצלם תמונה אחרונה..💜💜

לצערנו הרב, אנגוס🙆🏼‍♂, שהוא עוד מדריך שאנחנו ממש ממש ממש אוהבים ושהיה אמור ללוות אותנו לאורך היום, נאלץ ברגע האחרון לצאת עם קבוצה אחרת ולא זכינו להפרד ממנו בכלל 😭😭💙💙

בשעה 12:30 נפגשנו עם המדריכה אליישה, פינינו חדרים🛏, החזרנו מפתחות🔑, הצטלמנו עם ברונל(!), העמסנו מזוודות💼👜👝🎒 על האוטובוס ועזבנו בפעם האחרונה את מרכז ברונל🚌🚌

נסענו ללונדון, לבקר במוזיאון המדע וההסטוריה.🌎 המבנה של המוזיאון היה מדהים!.. מהתערוכות שהיו חלקנו התלהבנו יותר וחלקנו פחות..

ראינו דינוזאורים, חיות שונות🐊🐋🐘🐫🐪🦌🦏, חווינו איך מרגישה רעידת אדמה ועוד מלא דברים מגניבים!

לאחר המוזיאון נפרדנו לשלום מאליישה ונסענו לכיוון שדה התעופה!🛫🛫🛫

התור לכרטיסי טיסה היה קצת מתיש, אבל הצלחנו שיהיו לנו כמה דקות לנישנושים וביזבוזים בדיוטי פרי לפני הטיסה...🍱🍕🍝

במטוס✈✈ לירז חילקה לכל אחד מאיתנו תמונה קבוצתית שלנו מטירת ווינדזור וקאפקייק לטיסה נעימה 😋

את השאר אתם כבר יודעים לבד..😉

היה לנו מאוד כיף! זאת הייתה חווייה אדירה! תודה לכם על ההזדמנות לצאת לדבר הנפלא הזה!💃🏼🕺🏼😆😁😍

ובנימה אישית שלי, לירז המדריכה

היה לי מאוד כיף! יש לכם ילדים מקסימים וכיפיים והתאהבתי בכל אחד ואחת מהם❤❤

הם קיבלו פידבקים נהדרים הן כקבוצה והן כיחידים ואתם לגמרי יכולים להתגאות בהם!