לונדון ברונל Discovery 09.7.2017

Smileys

קמנו "מוקדם" לארוחת בוקר בשעה 8:00 🌞
אכלנו , שתינו וצחקנו

נפגשנו ב9:00 במרכז לימודים , פגשנו מורה שהבהיל אותנו בהתחלה והצחיק לקראת הסוף , עשינו את ה"מבדק" -לחלקנו היה קל יותר ולחלקנו פחות *מחכים לשיבוצים*Smileys

אחרי שני שיעורים , הלכנו לארוחת צהריים ושם אכלנו הרבה יותר מאתמול (!)
היה גם פיצה ו ... נו מי יסרב לפיצה

😜

קיבלנו את הסיסמאות לWiFi סוף סוף דיברנו עם ההורים והחברים וקצת נרגענו כי עכשיו כולנו זמינים ✌

אחרי הארוחת צהריים הייתה לנו פעילות ספורט , חלקנו שיחקנו כדורגל, חלקנו שיחקנו כדורעף עם אלינור המדריכה וחלקנו עודדנו מהצד

😄😄🤽🏐

לאחר הפסקה בין הפעילויות התחלקנו שוב -חלק שיחקו משחקי שולחן וקלפים, חלק יצרו בחימר וחלק שיחקו קריקט ...🏏🏇

בזמן החופשי קצת נחנו, התרעננו והתארגנו לארוחת ערב

כשהגענו לחדר אוכל שמחנו לגלות כי המדריכות דאגו לנו שיהיה מבחר של אוכל לשביעות רצוננו ,מבחינת כשרות גיוון וטעם( כל אחד והטעם שלו) 😍🍌🍕🥘🥗

אכלנו ,דיברנו ושבענו והלכנו לזמן חופשי עד לפעילות ערב

😎

בפעילות ערב שיחקנו משחק שדומה ל"מצא את המטמון" עם שאלות ומשימות באנגלית בקבוצות מעורבבות עם ילדים מקבוצות אחרות מהעולם , יש לציין כי חלק מהילדים בקבוצה זכו במקומות טובים וגבוהים ברשימה ! גאה בהם

😁

לאחר הפעילות ערב כולנו התכנסנו ביחד עם הקבוצה הישראלית השניה שבברונל ועשינו מסיבת הפתעה לאורי ולילדה בשם שי מהקבוצה השניה *מצורפות תמונות*