ברייטון 09.7.2017

לונדון חיכתה לנו

הורים יקרים שלום,

כאן יובל, תומר והילה מדווחות מלונדון!Smileys

קמנו בבוקר בהתרגשות ובציפייה לקראת הנסיעה ללונדון המהממת!

לצערנו הרב היום עזבו הרבה ילדים אחרים שאנחנו מאוד מאוד אוהבים...

אז בזמן שחיכינו לאוטובוס התחבקנו מלא, הצטלמנו, החלפנו מזכרות ואפילו כבר בכינו קצת...

חייבים להודות שלא חשבנו שנצליח להתחבר ככה תוך כל כך מעט זמן.

אכלנו ארוחת בוקר גדולה, עלינו על האוטובוסים ויצאנו לדרך מלווים ב4 מדריכים מהממים - עינב ויובל ו- 2 מדריכים בריטים רוס ואולי.

אחרי נסיעה של כמעט שעתיים הגענו ללונדון וווהוווווווו (:

הגענו ועלינו ישר על מעבורת בנהר התמזה המדהים שמשקיף על חצי מהעיר, היינו על ספינה ענקית עם שתי קומות, רובנו כמובן ישבנו בקומה העליונה כדי לראות את הנוף, להצטלם ונהנינו מהבריזה

במהלך ההפלגה שמענו קצת על התמזה(ידעתם שהוא זורם לשני הכיוונים? תלוי אם יש שפל או גאות!) על גשר מצודת לונדון (התחילו לבנות אותו בשנת 1886!)

היינו על המעבורת עם כל החברים מכל העולם ודווקא לא עשינו כל כך הרבה בלאגן, הוא התחיל רק אחר כך (;

משם המשכנו ישר ללונדון איי - גלגל ענק עצוםםם שמשקיף על הנוף של כל לונדון! הסיבוב לוקח חצי שעה שלמה והגלגל לא עוצר כמעט אף פעם (הוא אפילו המשיך לסוע כשעלינו).

עברנו מהר מהר את התור עם הכרטיסי הפאסט פאסט שלנו והיינו מוכנים לקפיצה המפחידה לתוך הקרון!  התפצלנו לשני תאים ולא הפסקנו לתעד את לונדון בדיגמון קבוצת ברייטוןSmileys

אחרי שירדנו מגלגל הענק המשכנו ברגל לראות את הביג בן ואז את ארמון בקינגהם. בדרך ראינו אוטובוסים אדומים כמו בסרטים ואת תאי הטלפון המפורסמים. בדרך ראינו מלא מופעי רחוב ופסלים אנושיים.

התחלנו את הסיור המודרך בביג בן - גילנו שלמעשה מדובר באליזבת' טאוור והביג בן הוא בעצם הענבל של השעון שנמצא בפנים. והמשכנו!

ביקרנו בפרלמנט הבריטי ששם כל ההחלטות החשובות באנגליה מתקבלות.

ראינו את הכנסייה שבה וויליאם וקייט התחתנו!

עברנו דרך הפארק הפרטי של המלכה שהיה מלא בחיות שונות כמו סנאים, ברבורים, אווזים, יונים ועוד... המדריכים אמרו שיש גם כמה פילים. לא האמנו.

ובסוף הגן היפייפה הגענו לארמוןןןן!!

FUN FACT: ֳהמלכה לא באמת גרה שם, היא גרה שעה נסיעה משם.

בבקינגהם פאלאס הגענו בדיוק בזמן אל החלפת המשמר המלכותי! ה ואפילו הצלחנו להצחיק את השומר

לאחר מכן, קיבלנו תלושים עם כסף שעליהם רשימה של חנויות שנוכל לקנות בהם אוכל. קנינו אוכל וישבנו במקדונלדס להפסקה מותשים אך מרוצים.

אחר כך עלינו חזרה לאוטובוס, שרנו שירים והצקנו למדריכים!

ברגע זה ממש אנחנו גומרות ליובל ועינב המדריכות את הקינדר,עינב מנגנת ביוקולילי ואנחנו בעיקר מתרגשות למחר ללונה פארקSmileys

אוהבות ומתגעגעות הילה, תומר, ויובל.