ברייטון 09.7.2017

טירת ארנדל

היי לכולםSmileys

איזה יום היה לנו!! היום התחיל ממש ממש מוקדם- בשעה 7:00 בבוקר- עם אזעקה שהקפיצה את כולנו מהמיטות! אל תדאגו, כמובן, זה היה רק תרגול של פינוי במקרה של שריפה...

הלכנו לארוחת בוקר עם אוכל אנגלי [מה ציפינו?!] Smileys

משם המשכנו את היום לשיעורי אנגלית מרתקים על מזג האוויר, ואפילו למדנו כמה שירים בנושא.

לאחר ההפסקה חזרנו ועבדנו על הפרויקטים שלנו בנושא המצאות שאותו נציג מחר- אנחנו כבר לא יכולים לחכות להציג את הפרויקט שלנו. Smileys

בסוף השיעור הלכנו לאכול ארוחת צהריים וזכינו לטעון מהמאכל המקומי פיש&ציפס.Smileys

לאחר הפסקה, עלינו על האוטובוסים לעבר טירה שנמצאת בעיר "ארונדל".

הגענו למקום וראינו טירה ענקית מלאה דשא וצמחייה יפיפייה. הרגשנו כמו בסרט.

התחלנו את הסיור בתוך הטירה שהייתה מלאה בכלי כסף וזהב, בובות מפחידות שהמחישו את האירועים, חיות מפוחלצות, ציורים מרשימים, ראינו פסלים מרהיבים ונוף משגע שמשקיף על העיר.

גילנו שעד היום משפחת האצולה שחיה שם חוגגת אירועים רשמיים בטירה. אחרי שסיימנו לעשות את הסיור בפנים יצאנו להסתובב בגנים הענקים שהקיפו את הטירה. Smileys

הטירה הייתה בנויה בסגנון גותי כראוי לאותה תקופה והיו וויטראז'ים ממש יפים. לאחר סיבוב מעניין חזרנו לקולג' ואכלנו ארוחת ערב נחמדה.

בפעילות הערב היה לנו ערב Fashion Show  שבו התחלקנו לקבוצות של ילדים מכל העולם, היינו צריכים לעשות משימות כדי להשיג חומרים ליצירת התלבושות בשביל הדוגמנים המהממים שלנו. לצוות המדריכים האנגלי הצטרף מחמוד שלנו שאפילו קיבל את את סווטצרט המדריכים, וכולנו היינו דוגמנים ליום אחד!

חוץ מזה הייתה הפתעה ללילדי ה16+, נועה ואריאל שלנו! שיצאו לסיבוב במזח בזמן הפעילות ערב יחד עם המדריכים ונהנו טירוף!!!