ברייטון 09.7.2017

שלום לכולם!

כאן נטע-לי מועלם מדווחת מהשטחSmileys

אז.. מה היה לנו היום?!

בשעה שבע בבוקר קמנו להתארגן לקראת עוד יום מהנה בסאמר סקול, ושמונה כבר היינו בתור לארוחת הבוקר ממש כמו בכל יום.

אנחנו עדיין מנסים להתרגל לטעם הבריטי ובין הלחם, הריבה, היוגורט וקורנפלקס חיכתה לנו גם קופסא של נוטלה שהזכירה לנו קצת טעם של בית Smileys

לאחר ארוחת הבוקר הוותיקים הלכו לשיעורי האנגלית -להמשיך לתרגל וללמוד עם המורים והכיתה שהם מכירים.

הקבוצה שהצטרפה אתמול למרכז נשלחה לכיתות לעשות את מבחן הרמה, שבודק לאיזה כיתה ישבצו אותנו פה בסאמר סקול. הינו ממש לחוצים, אבל.. המבחן לא היה קשה אך, גם לא קל.

המבחן רמה כלל-דיבור,כתיבה, טקסט ואוצר מילים.

בנוסף פגשנו לראשונה את המורים המקסימים שיהיו לנו Smileys

לאחר מכן הייתה מצגת עם הסבר על החוקים והנהלים של המקום. עכשיו אנחנו יודעים בדיוק מה מותר במרכז Smileys וגם מה אסור Smileys . זה גרם לנו להרגיש יותר בטוחים במקום הענקי הזה.

היום היה חגיגה כפולה בקבוצת קמפוס בברייטון! רואי ועומר חוגגים היום,יום הולדת!

כל היום דאגנו לשיר להם שירים ולשמח, לאחל אותם בשלל ברכות, ובכל הזדמנות לעטוף אותם בלונים. גם האחראים במרכז פינקו אותנו בעוגות יום הולדת טעימות מאד, בלונים וזיקוקים!Smileys

לאחר מכן היה לנו פעילות צהריים שכאן נקראת activtys.

למדנו לשחק משחקים אנגליים כמו בולדוג בריטי,המלך אמר וכו... (הכל באנגלית כמובן)

התחלנו לקבוצות עם אנשים מכל העולם ושיחקנו, יצרנו צמידים, פטפטנו ועוד שלל פעילויות

ובכלל בין לבין בהפסקות אנחנו מכירים חברים חדשים מכל מיני מדינות.

התחברנו בעיקר עם הברזילאים, אפילו לימדנו אותם את טודו-בום והם לא מפסיקים לשיר, והיו גם כאלה ששברו את השיניים כדי ללמוד כמה מילים בסינית כדי להכיר את הקבוצה שלהם שהגיעה היום  Smileys

הלכנו יחד לארוחת הערב, ואני חייבת לציין שהאוכל משתפר מיום ליום ויש יותר מגוון!

כשכבר לנו נגמרו הכוחות, האנגלים מלאי האנרגיה העבירו לנו את אתגר הסלפי- משימות בכל המרכז עם המון תמונות וטרוויה עם שאלות. נהנו ממש מהפעיילות!

הורים יקרים, אנחנו נהנים מכל רגע וגם מתחילים לשלוט באנגלית ומרגישים כבר בבית

עבר עלינו יום מהנה וארוך, והוא עוד לא נגמר.Smileys

מתכוננים למחר!

מצפה לנו עוד יום של לימודים, סיור בעיר ברייטון ועוד המון חוויות

אבל עד אז לילה טוב לכולם!