ברייטון 02.7.2017 שלושה שבועות

Thorpe Park!

שבוע טוב לכולם!Smileys

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר ומשם בזריזות ובהתרגשות רבה לנקודת המפגש, היום יצאנו לפארק השעשועים המדהים ת'ורפ פארק!Smileys

לאחר שעה של נסיעה בה חיכינו בקוצר רוח - הגיע הרגע המיוחל - הגענו לפארק! איך התרגשנו בטירוף מהמחזה של הלופים!Smileys

קיבלנו ארוחות צהריים ארוזות שמכילות סנדביץ גבינה צהובה וירקות, תפוצ'יפס, תפוח, בקבוק מים ושוקולד פינגווין האהוב עלינו!

נכנסנו מרוגשים והתפצלנו לכמה שעות שלמות של כיף בפארק! התורים היו ממש ארוכים אבל איזה מזל שבכניסה לכל מתקן כתוב כמה זמן צריך לחכות, ממש מתוחכמים האנגלים האלה (:

היו מלללללא לופים ומלא סוגים שונים של רכבות והרכבות היו מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת-! לא הספקנו את הכל אבל נשארנו עם טעם של עוד..  Smileys

עלינו על רכבות הרים ענקיות, גלגלי ענק, נדנדות, מגלשות מים, אבובים, זכינו בפרסים שווים, שיחקנו במלא משחקים ועוד ועוד.. וכמובן רוקנו את הפארק מבובות הפרווה, לא ברור איך הכל יכנס למזוודה Smileys

בחזור האוטובוס היה מלאאא דובונים וחיות פרוותית במגוון צבעים! ישנו במשך שעה באוטובוס על כל הדובונים החדשים שלנו.Smileys

הגענו הביתה (ברייטון קולג' בשבילכם)  בדיוק בזמן לארוחת ערב!

חזרנו לקמפוס והלכנו קצת לחדרים להניח את התיקים ולהתארגן לארוחה למרות שרובנו כבר היינו לגמרי מלאים מכל האוכל בפארק..

לאחר ארוחת הערב המשכנו לפעילות הערב שלנו. היום היה לנו בחירה בין משחקי ספורט לסרט.

בנוסף, היום הגיעו קבוצות חדשות לסאמר סקול!!! היה כיף לפגוש ולהכיר את כולם בזמן הפעילויות ואנחנו כבר יודעים מי הולכים להיות החברים הטובים החדשים שלנו!Smileys

איזה יום כיף היה לנו!

מחר אנחנו חוזרים ללימודים אחרי סוף שבוע עמוס בחוויות, איזה מרגש!

לילה טוב ושבוע נהדר לכם שם בארץ!