מדריד - ספרד 17.7.2016

היום הרביעי למסע

היי לכול ההורים היקרים בישראל

היום היה לנו יום נפלא קמנו בבוקר ליום חם, אבל הפתעה עם גשם כבר בבוקר השמיים התבהרו,

ולאחר ארוחה קלה שמנו פעמינו לעבר הכיתות לעוד יום של לימודים בספרדית.

בכול יום שעובר אנו מחזקים את קשרינו עם ילדי כול העולם שנמצאים כאן ורוכשים חוויות וזיכרונות נעימים.

לאחר הלימודים התכנסו וישר עלינו על האוטובוס לעיר טולדו ששוכנת מרחק של שעה וחצי ממדריד הנסיעה עברה מהר וירדנו בטולדו אכלנו ארוחה שקיבלנו מהמרכז ארוזה.

ויצאנו לדרך טולדו הינה עיר ציורית והיסטורית שנמצאת על הר העלייה נעשית במקום מקורה עם מדרגות חשמליות. לאחר שעלינו לעיר יכלנו לתצפת על נופיה הקסומים והציורים של העיר התחלנו בהליכה בסימטאותיה הצרים להפליא והתחלנו בהליכה רגלית עם כל ילדי המרכז עברנו דרך כנסיה וראינו בכבישי העיר סממנים יהודים לרוב זכר למורשת הענפה של יהדות ספרד.

העיר רצופה בסמלים ובאריחי חנוכיות וסמל ה"חי" שלנו.

עברנו דרך בית כנסת שהפכה לכנסיה בעת גירוש ספרד ולבסוף סיימנו במרכז העיר עם בתי קפה חנויות ומסעדות היה כיף ביותר בחזרתנו למרכז שמנו את הציוד והתכנסו לפעילות הערב

היום בתוכנית סרט קולנוע.

לילה טוב הורים

היום אנחנו עייפות אבל בהחלט מרוצות......