לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

Day 9

לילה טוב למשפחות שלנו!

היום נפתחה כיתת לימוד נוספת, מה שאומר שכרגע אנחנו מחולקים על פי רמות בין 5 כיתות וחלק מהמורים התחלפו. בנוסף, הצטרפו אלינו חבר׳ה נוספים מצרפת 🇫🇷.

התחלנו את היום בשיעור שבחלקו הראשון עבדנו בחוברת/ למדנו Grammer/ קיימנו דיונים/ למדנו מושגים וביטויים חדשים בעיקר מתחום הבריאות והתזונה - כל כיתה על פי תכנית המורה שלה.

אחרי הפסקה קצרה המשכנו לחלק השני של השיעור. בחלק זה עבדנו על פרויקט כאשר המשימה הייתה להמציא משחק מחשב/ אפליקציה/ קופסא על פי החלטתנו. חלקנו המצאנו משחק העוסק בדוגמניות מכל העולם שמגיעות לתצוגת מסלול משותפת כאשר על המשתתף לעצב עבורן בגדים ואביזרים שונים. חלקנו המצאנו משחקים המיועדים לתצוגה במציאות מדומה. בקיצור, עוד הרבה רעיונות ומשחקים שונים, הפעלנו את הדמיון ואת שיתוף הפעולה שלנו לעבודה בצוות וכל זה באנגלית כמובן.

אחרי ארוחת הצהריים נסענו למוזיאון אומנות בלונדון הנקרא ״הגלריה הלאומית״, מוזיאון שבו מוצגים ציורים 🎨 של אמנים שונים מתקופות שונות (יש תמונות מצורפות).

לאחר מכן יצאנו לזמן חופשי (קצר מהרגיל) באזור המוזיאון שאותו ניצלנו לקניות או לנישנוש של משהו לפני החזרה למרכז.

בסיום, עלינו על האוטובוס והתחלנו בדרכנו חזרה. כשהגענו הלכנו לאכול ארוחת ערב, משם להתארגן בחדרים ולמסיבת דיסקו 💃(חילקו לנו שם מסכות 🎭 לאוירה מעניינת יותר 😜). הערב המסיבה כללה בית ספר נוסף כך שהייתה לנו הזדמנות להכיר עוד אנשים מהעולם.

עדכון חשוב!🎐 היום עשינו כביסה (מי שרצה), כך שמבחינת ביגוד 👕👗אנחנו מסודרים.

עוד מעט הולכים לישון כי מחר מצפה לנו יום לימודים נוסף.