מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

העיר אוקספורד - Day 5

מה איתכם אי שם בישראל משפחות יקרות? היום קמנו לבוקר קריר עם שמש מבצבצת ⛅️. חלקנו עם קול צרוד עוד מהקריוקי של אתמול בערב. 
 
אכלנו ארוחת בוקר והופ לאוטובוס 🚌 לטיול בעיר אוקספורד 🏫. מכיוון שאתמול למדנו רב הזמן...היום הקדשנו את רובו לטיולים 🏃.
 
במהלך הסיורים היינו צריכים לענות על שאלות הקשורות לאתרים בהם ביקרנו באמצעות דף שחולק לנו מראש, הקשבנו להסברים שניתנו לנו באנגלית וענינו על השאלות בהתאם. כך בדקו את ההקשבה שלנו וגם את הבנת הנשמע באנגלית 😉. 
בקיצור, לא הזנחנו את הלימודים לרגע 😜. 
 
ביקרנו במבנה עתיק ששימש כבית סוהר מפחיד, ראינו את העונשים שקיבלו האסירים ששכנו בו, את חדריהם ואפילו צינוק שאליו הושלכו. לימים המבנה הזה משמש מלון מפואר. משם המשכנו לטירה שבה צולמו סרטי ״הארי פוטר״ המפורסמים. כמובן שתיעדנו את הרגע 📷 והתרגשנו כי היינו כל כך קרובים לסצנות שהתרחשו בסרטים. ניסינו אפילו לשחזר כמה. 
בדרך זללנו ארוחת צהריים שלקחנו איתנו מראש 🍛.
 
חזרנו למרכז Harrow לארוחת ערב ולאחריה לפעילות שבה חלקנו השתתפו במשחק ״ארץ עיר״ (באנגלית כמובן) וחלקנו במשחקי כדור ⚽️🏀🎾- החלוקה התבצעה על פי בחירתנו. החבר׳ה ששיחקו ״ארץ עיר״ זכו במקום הראשון וחזרו עם שלל ממתקים שאותם חילקו לכולנו 🍭🍬 (גאוות יחידה 🇮🇱).
 
נודע לנו היום שבשבוע הבא תתקיים תחרות כשרונות צעירים 🎹🎨🎭 בין כל המשלחות ולכן החלטנו להתחיל לעבוד על מופע שייזכה אותנו במקום הראשון 🏆. ווינרים, כבר אמרנו?! 🎯.
כל זאת ועוד בהמשך...(חייבים להשאיר קצת מתח באויר).   
 
הולכים לישון ומתכוננים למחר 🌌.
לילה טוב וגעגועים ❤️😘.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה