לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

יום לימודים ראשון - Day 3

אז קמנו לבוקר מעט סגרירי, בדומה למזג האויר שפגש אותנו אתמול בלילה אבל עדיין ללא גשם ⛅. אל דאגה, מצוידים בסוודרים ומעילים שיחממו אותנו כהלכה. אכלנו לארוחת בוקר קורנפלקס בטעמים שונים, יוגורט עם גרנולה, פירות, חביתות, לביבות וטוסטים ☕🍞

אחרי המבחן של אתמול חולקנו על פי הרמות באנגלית והתחלנו בשיעור ראשון 🎉
קיבלנו מחברות וחוברות עבודה 📚 שילוו אותנו לאורך כל הלימודים. בחלק הראשון של השיעור למדנו מילים חדשות באנגלית ותירגלנו מעט בחוברת העבודה. בחלק השני של השיעור כל אחד מאיתנו כתב סיפור דמיוני באנגלית כמובן, שיתפנו את שאר חברי הכיתה בסיפורים ומשילוב שלהם יצרנו מעין מחזה קצרצר שיהפוך להצגה 🎭 שבה אנחנו נהיה השחקנים, או יותר נכון, הכוכבים 💫✨. למרות החששות השיעור היה מוצלח ולמדנו לא מעט בעזרת המורים ויחד עם חברים ממדינות שונות בעולם 🌍

כן, כן..נחזור לארץ ונוכל לברך אתכם לשלום בעוד שפות שונות ומגוונות כמו סינית 🇨🇳, יפנית 🇯🇵 ואיטלקית 🇮🇹. ברור שגם הם כבר יודעים להגיד ״שלום״, ״בתיאבון״ ו״אני אוהב/ת אותך״ בעברית 🇮🇱.

לקראת הצהריים התחיל גשם חלש 💧אך עד מהרה הפסיק ומזג האויר השתפר לטובה.
המשכנו לארוחת צהריים שכללה עוף, דג, תפוחי אדמה, תבשיל ירקות, לחם, פירות ומעדן לקינוח 🍧🍗

משם טיילנו ברחבי לונדון ביעדים מפורסמים כמו הביג בן וארמון המלוכה 👑, הצלחנו לזהות שומרים מתהלכים ברחבי הארמון ולא שכחנו לתעד 📷. רצינו להכנס ולשתות תה ☕ עם המלכה אבל היינו קצרים בזמן 😜. תוך כדי ההליכה בעיר עברנו דרך כיכר פיקדילי הידועה, אפשר לומר שבין רגע כולנו הפכנו לצלמים ולא עזבנו את עדשת המצלמה כדי לתעד את הנוף ואת האווירה המיוחדת שהרגשנו במרכז לונדון. בין לבין אכלנו ארוחת ערב שארזנו איתנו מראש, כריכים, חטיפים ופירות 🍏

קינחנו את היום איך לא?! ברחוב מרכזי בלונדון הקרוי בשם ״Oxford״ שם היה לנו זמן חופשי או במילים אחרות, זמן שופינג 😜 בו קנינו לעצמנו מעט מתנות 🎁.

חוזרים לחדרים להתארגנות לשינה אחרי יום ממצה ומהנה. עם חיוך על הפנים 😀.
לילה טוב הורים אהובים 🌠❤
מתגעגעים עד האין סוף ומעבר לו.