מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

Day 2 😃😃😃

לילה טוב הורים יקרים 😍 

 

מה שלומכם?

אנחנו מקווים שאתם לא מתגעגעים יותר מידי כי מאוד כייף לנו פה ואנחנו לא מתכוונים לחזור בקרוב.

 

מזג האויר פה קצת סגרירי ומידי פעם יש טיפטופים☔ אבל זה מאוד נחמד ללבוש ארוך בתחילת אוגוסט ולטייל בלי להזיע 😂😂😂

 

את הבוקר שלנו פתחנו בארוחת בוקר אנגלית טיפוסית (טוסטים, חמאה, ריבה, בייצים, סוג של לביבות, קרואסונים, מעדנים וקורנפלקסים מסוגים שונים). אחרי שמילאנו את הקיבה הלכנו לכיתות, שם עשינו את מבחן הרמה שהיה מחולק לשני חלקים-מבחן כתוב ומבחן בע"פ. המבחנים לא היו קשים כמו שהילדים חששו 👍👍👍 מחר בבוקר נדע לאיזו כיתה כל אחד שובץ ונכיר את המורים שלנו והתלמידים שאיתנו בכיתה.

 

אחרי המבחן, טרי, מנהל המרכז העביר לנו הרצאה קטנה על הלימודים במרכז ועל הציפיות מאיתנו ואחריה הלכנו לאכול ארוחת צהריים.

 

סוף סוף הגיע הזמן להתחיל לטייל בלונדון 😎😎😎 מרוב התרגשות החלטנו לפנק את נהג האוטובוס ואת המדריכים האנגלים בכישרון השירה המדהים שלנו. הם היו כל כך נפעמים שממש שמחו שהגענו ליעד חחחחח

 

היעד היום היה המוזיאון הבריטי- שנפתח בשנת 1,753 ויש בו מעל 7 מיליון חפצים. המוזיאון עצום בגודלו ומרהיב ביופיו. אומנם קוראים לו "המוזיאון הבריטי" אבל הוא מכיל בתוכו תערוכות רבות של היסטוריות של עמים שונים כגון: סין, קוריאה, איראן, אתיופיה וכו'. בעיקר נפעמנו מתערוכת מצרים שבה מוצגות מומיות רבות. המומיות אמיתיות ויש לידן הסברים על סוגי החניטות השונים. 

 

המוזיאון היה מלא בתיירים ממדינות שונות ומאוד התרגשנו כשפגשנו עוד ישראלים 😃

כשסיימנו לספוג תרבות חזרנו למרכז (הפעם ריחמנו על האוזניים של הנהג והמדריכים) והגענו ישר לארוחת הערב.

 

בזמן החופשי שהיה לנו עד פעילות הערב הכרנו את הילדים מהקבוצה האיטלקית שהגיעה היום. יש לנו הרגשה שאתם עוד תשמעו עליהם רבות חחחחח

 

פעילות הערב היתה משעשעת ביותר. קוראים לה -protect the egg . מה זה אומר אתם שואלים את עצמכם??? אז ככה- כל ילדי המרכז חולקו ל-8 קבוצות מעורבות. כל קבוצה קיבלה ביצה והתבקשה לתת לה שם, לצייר לה פרצוף ולכתוב לה סיפור חיים מקורי.

 

אנחנו בטוחות שאתם משערים שהדמיון והיצירתיות של הילדים שלנו שידרג את היצירתיות של הסיפורים 😂 לאחר שהושמעו הסיפורים לשופטים הם חילקו לכל קבוצה קרטון שונה ובתוכו ציוד להגנה על הביצה.

 

ביצירתיות רבה הקבוצות ניסו להגן על הביצה שלהם בתוך הקרטון ואז נלקחו כל הקרטונים והמדריכים התעללו בהם כדי לנסות לשבור את הביצים שבפנים.

 

פרט חשוב של המשחק-אם יש ביצה שתשאר שלמה ולא תשבר, חברי הקבוצה שלה יוכלו לזרוק אותה על ראש של מדריך לבחירתם.

לאכזבתנו הרבה המדריכים הצליחו לשבור את כל הביצים אבל לשימחתנו, ג'ו המדריכה החליטה להפתיעה את כולנו ולשבור ביצים של שני המדריכים האחרים, ג'וש וג'וש כך שנקמתנו הושגה 😂😂😂

עכשיו הילדים בזמן חופשי עם חבריהם החדשים ועוד מעט נלך לישון כי מחר יום עמוס ומלא פעילות, אבל עליה תקראו כבר מחר.

 

לילה טוב 🌙🌙🌙

שלכם

דביר, ענת והילדים 😍

 

נ.ב

חלק מהבנים שלנו לא כל כך אוהבים להצטלם אז אנחנו מתנצלות אם הם לא מופיעים בהרבה תמונות אבל אנחנו מבטיחות שאנחנו עובדות על זה 📸📸📸

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה