לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

יום הטיסה - Day 1

״איזה יום איזה יום עבר עליי...״
לילה טוב הורים יקרים

אתם בטח סקרנים לדעת מה עבר עלינו אחרי הפרידה המרגשת מכם. אז ככה....
אחרי שעברנו את מסכת הבידוקים של נתב״ג, התרוצצנו בין החנויות בדיוטי פרי, הצטלמנו והצטיידנו בדברי מתיקה, סוף סוף עלינו על הטיסה. כל כך התרגשנו שלא נראה לנו שיש מישהו שהיה בטיסה ופיספס אותנו.  את הטיסה העברנו בהכרות בין חברי הקבוצה, חלק מהילדים ישנו, חלק שיחקו במשחקים שונים ( משחק ה״חי,צומח, דומם״ היה סוער במיוחד ) וכמובן שאכלנו (אפילו פינקו אותנו בקרטיבים). בין לבין  לא שכחנו להצטלם😜

הטיסה עצמה היתה קלה ונעימה, והטייס זכה מאיתנו למחיאות כפיים סוערות (כמיטב המסורת) כשנחתנו. אבל אז הגיעו התורים הבלתי נגמרים בהיתרו וזה היה קצת מעייף. כשסוף סוף הגענו לביקורת הדרכונים הילדים  שלנו התחילו לתרגל את האנגלית שלהם עם הבודקים  ועמדו במשימה בהצלחה.

האוטובוס שחיכה לנו מחוץ לשדה לקח אותנו ישירות למרכז Harrow שם חיכה לנו צוות מדהים ומחויך. נרגשים להתחיל חוויה מדהימה, עברנו סיור באוניברסיטה ולאחר מכן הלכנו להרגיע שוב את הבטן בארוחת ערב טעימה שבה זללנו דג בציפוי פריך וטעים, פשטידה, קוסקוס, תירס וסלט 😋

התמקמנו בחדרים, סידרנו את החפצים שלנו כדי שיהיה לנו נוח כמעט כמו בבית 😉
משם יצאנו לפעילות חברתית כדי להכיר את שאר הילדים שנמצאים במרכז.

כרגע יש כאן קבוצה יפנית, קבוצה קוריאנית וקבוצה איטלקית.
היו משחקי קופסא ושולחן שבזכותכם הכרנו והתגבשנו (תוכלו לראות בתמונות המצורפות) היה לנו כל כל כיף לשחק איתם שעל הדרך המצאנו משחקים חדשים וכמובן שלימדנו אותם כמה מילים בעברית.

עכשיו אנחנו מתארגנים לשינה. מחר בבוקר הילדים יעברו מבחני רמה ויחולקו לכיתות ואחר כך נצא לטייל בעיר, אבל על כך תשמעו מחר.