לונדון Harrow Discovery 17.7.2016

יום שישי !! יום שישיייי

היי ושבת שלום לכל המשפחות האהובות שלנו שמחכות לנו בארץ..

בקרוב ממש ממש ממש אנחנו נפגשים :)

היום פתחנו את הבוקר כמו תמיד בארוחת בוקר - אך לפניה! בתרגיל כיבוי אש :0 אנחנו היינו הקבוצה הראשונה שהגיעה לנקודת המפגש כמו גדולים והתארגנו הכי מהר שיש, וגם שוחררנו ראשונים :)

אחרי האוכל הלכנו לכיתות למבחן מסכם אחרון! מבחן שבודק האם הרמה שלנו השתפרה ועוד פעילות סיכום אחרונה עם המורים.

לאחר שנפרדנו מהמורים המקסימים שלנו ירדנו למטה אל חדר האוכל לארוחת צהריים :)

אחרי ארוחת הצהריים נפגשנו בלובי כולנו עם ג׳וש המדריך הבריטי המקסים שלנו ונסענו אל למוזיאון ההיסטוריה והטבע של לונדון!! :)

הגענו אל המוזיאון המדהים שבכניסה אליו ראינו מאובן ענק של דינוזאור! הסתובבנו בין החדרים וההיכלים וראינו פוחלצים ומאובנים של מיליוני חיות ואפילו חדרים של גוף האדם! היה מרתק במיוחד..

חלק מאיתנו העדיפו להסתכל על העוגות והמאפים המרתקים במסעדה של המוזיאון וניצלו את הזמן בשביל להנות ממאפה טעים ותה אנגלי בשעת אחהצ, כמו בריטים למופת! ;)

חזרנו למרכז באזור הערב וקיבלנו זמן חופשי להתארגנות לכבוד שישי ולטקס הסיום שלנו עם קבלת התעודות!

טקס הסיום היה מרגש ממש! הוא היה עם כל המדינות שלמדו איתנו בשבועיים האחרונים וכל הצוות כולל המורים שלנו, הקרינו מצגת ענקיתתתת עם אינספור תמונות שלנו מהיום הראשון של הטיסה ועד היום! (איציק ולירן ככבו כמעט בכל תמונה!). לאחר מכן עלינו לבמה לקבל תעודות סיום ממנהלי המרכז! קראו בשמנו, כל אחד בשמו, זה היה קצת מביך, אבל קיבלנו מלא מחיאות כפיים :)

עמית זכה בתואר התלמיד המצטיין של הקבוצה, נועה בתור התלמידה שהכי פעילה ספורטיבית וקורל בתואר התלמידה שהכי פעילה חברתית - שאפו!

גאווה לכולם על סיום כל כך מרגש, וכולם קיבלו תעודות הערכה ואת המבחנים שלהם על מנת להשוות את הרמה ההתחלתית לעכשיו!

סיימנו שם והלכנו לעשות קבלת שבת כמו שאנחנו יודעים :)

שיר ובר קנו לנו חלה ומיץ ענבים (״יין״), ועומר בירך.

זה היה מאד מרגש ואנחנו מתחילים לעכל שזה השישי האחרון שלנו כאן!

אחרי הקידוש כולנו הלכנו לחגוג בפעילות הערב של הקוריאנים! הם הכינו מיליון הופעות, רקדנו איתם את הגאנגאם סטייל ואחכ הייתה מסיבת דיסקו מטורפת + נודלס!!

הולכים לישון עייפים אך מרוצים מאד מאד.

מחר טיול אחרון לעיר באת׳ ובערב אריזותתתת!

מזכירים לכל ההורים שהטיסה שלנו היא של אל על - מספר הטיסה 318!! המראה ביום ראשון
(31.7) בשעה 22:30 מהית׳רו, נחיתה בישראל בשעה 05:20 בבוקר (1.8).