ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 17.7.2016 לגילאי 16-18

סאמר סקול - היום הרביעי בבוסטון

היי לכולם!!!
👋🏼👋🏼👋🏼
גם היום התחלנו עם ארוחת הבוקר המגוונת  ומיד אחריה התחלקנו לכיתות לפי הרמות. בלילה עשו שינויים בכיתות כי הגיע מורה חדש וגם חלק מהילדים עברו בין הקבוצות אז הכרנו את ההרכבים החדשים
😆
השיעורים היו ממש אחלה!

אחרי השיעורים יצאנו להפסקת צהריים שמיד אחריה יצאנו בהליכה 🚶🏻 לאיזור ממש יפה ושווה של חנויות ואווירה - הניוברי סטריט!

הסתובבנו ברחוב משני צידיו במשך כמה שעות, חלק קנו בפוראבר 21, אחרים בחנות קומיס אמריקאית ומגניבה ממש, אחרים בh&m ,american urban, american apparel, ואפילו יש מי שנכנסו לדיור!!! רק לשטוף את העיניים 😊 וכובע אחד של פיקאצ׳ו הזכיר לנו שכנראה השם של הקבוצה שלנו חייב להיות - הפוקימונייה
😂
בשביל להציל את עצמינו מהחום- התפנקנו באייסים מסטארבקס
😋 🍧
בגלל שהלכנו ברגל לרחוב המדליק הזה, המדריכה שלנו הראתה לנו איזור ממש אדיר בפארק שבו לכל שכן ברחוב שאין לו גינה יכול לקבל חלקה ולטפח אותה כראות עיניו🌲🌳🌴🌻🌺🌼🌷🎄. זה היה מרהיב ומדהים כאחד
😄
כשחזרנו ראינו את האצטדיון של הרד סוקס מבחוץ - טעימה לקראת מחר, ואת הטארגט הקרוב לביתינו 😆

לאט לאט אנחנו מתחילים להבין את אורח הרוח כאן, את החצייה באור לבן, ואפילו מתרגלים הליכה מהירה לקראת הקצב המהיר של ניו יורק, אותה נכיר כבר ביום ראשון בערב 🎉

בוסטון מקסימה, שלווה, רגועה ויפה, יש תחושה שיש כאן הכל כמו בניו יורק אבל אנחנו בכל זאת מחכים עם מרבית השופינג והפיצ׳יפקעס לאאוטלטים ולמנהטן.

אחרי ששרפנו את הקלוריות של ארוחת הצהריים הגענו לארוחת הערב, נפגשנו עם קבוצות אחרות ויצאנו לזמן חופשי שלאחריו יצאנו כללללל מי שישן בקאמפ למוזאון לאומנות שנמצא ממש קרוב אלינו - מרחק הליכה איטית של 10 דקות.
בדרך שוב פגשנו סנאים ואווזים! כמה קסום 😍
במוזיאון הסתובבנו וראינו אומנות מודרנית, אומנות של מצרים העתיקה יותר והעתיקה פחות וגם אומנות סינית 🎨🏝.
חלקינו השתטינו ועשינו המון תמונות מצחיקות, חלק דיברנו עם אנשים ממדינות זרות וכאלה שחיפשו להם זויות מעניינות והתעניינו בחנות המזכרות.

כשחזרנו לקאמפ כבר היינו עייפים, אחרי הכל הלכנו הרבה היום.
היה יום מלא פעילות ומאד מספק שאותו סגרנו במעגל שירה עם גיטרה וממתקים 🎸🍫🍭🍩🍿🍦🍰🍬

עכשיו אנחנו מתארגנים לשינה לקראת יום עמוס נוסף מחר.