ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול היום ה-20 בבוסטון

איזה יום מדהים עבר עלינו...וואו!

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר ארוזה שכללה מטעמים ושתיה קלילים כדי שלא נעמיס על עצמנו יותר מדי... מיד אחר כך, נסענו לאחת האטרקציות המרהיבות ביותר ביופיין...שייט וצפייה בלוויתנים. היה מרגש כי זה באמת אחד הדברים שבארצנו הקטנטונת אי אפשר לעשות.

השייט ארך כ- 4 שעות בסה"כ.

שטנו ללב ים, לאזור שקט יחסית, לאזור שבו חיים הלוויתנים. במהלך השייט שמענו הסברים על הלוויתנים, על אורך החיים שלהם, על הסוגים הנפוצים ועוד. יש לציין את השיפור באנגלית של כולנו...הצלחנו לעקוב ולהבין מה המדריכה אמרה, בלי להתאמץ בכלל.

בלב ים, היאכטה עצרה ואז הם התחילו להופיע...שחורים וגדולים, משפחות ובודדים. ראינו הרבה הרבה לוויתנים. היה נדמה שהם חיכו רק לנו כדי להשוויץ ביופי וביכולות שלהם. זכינו אפילו לראות לוויתן קטן ושובב שקפץ ממש גבוה מעל המים. היחיד שהצליח לצלם אותו היה דן (כל הכבוד דן😘).

לחלק מאיתנו, החוויה לא היתה פשוטה... היה מי שהיתה לו בחילה, היה מי שנרדם כי לקח כדור נגד הקאה..אבל בסך בכל, כולנו נהננו, אם לא מלוויתנים אז מאווירה מדהימה של שירה ואחווה בקבוצה.

כשחזרנו, התחלנו קצת לארוז ואז יצאנו שוב כדי לאכול אחת ערב.

הפעילות אחר כך היתה צפייה בסרט אך אנו בחרנו בסרט של החיים...המשכנו לארוז ולהפרד מחברים.

ומה מחר?

מחר זה היום האחרון שלנו.... אנחנו עצובים אך גם מאוד מתרגשים.

עברו עלינו שלושה שבועות אינטנסיביים ביותר, שלושה שבועות של חוויות וחברים חדשים.

בבוקר נסדר ונחזיר את החדרים ולאחר מכן, ניסע לאנדרטת השואה ולקווינסי מרקט. בשעה 16:00, נצא עם האוטובוס לשדה התעופה של בוסטון.

תזכורת קטנה/גדולה...

אנחנו נוחתים בישראל ב 1.8 (יום שני), בשעה 15:05 בצהריים. מספר הטיסה שלנו היא LY 16, טיסת אלעל מבוסטון לתל אביב....

אל תשכחו לחכות לנו בזמן כי אנחנו כבר ממש מתגעגעים...

להיום יש לנו חיבוקים וירטואליים ומחר, מבטיחים חיבוקים אמיתיים, כמה שרק תרצו....