ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול היום ה-19 בבוסטון

שוב עדכון מהיום המדהים שהיה לנו כאן.

הבוקר התעוררנו ליום גשום 💦 גשם בקיץ, כבר לא מצליח להפתיע אותנו אבל את הגשם של היום קיבלנו אפילו בברכה כי יחד איתו, ירדו גם הטמפרטורות, דבר שהבטיח לנו יום טיול במזג אוויר מצוין.

אחרי ארוחת הבוקר, היה לנו מבחן מסכם. זהו למעשה אותו מבחן שעשינו לפני שלושה שבועות והמטרה שלו היא לראות את השיפור בדיבור, בכתיבה ובהבנה שלנו. אחרי המבחן, היו לנו פעילויות לסיכום ולפרידה מהמורים שלנו ומשאר החברים שהכרנו כאן.

בצהריים הלכנו למגרש של ה- Red sox. זו קבוצת הבייסבול המעולה של בוסטון (וזו הזדמנות להגיד תודה ענקית לאבא של שני שעזר לי להבין את ההבדל בין כדול פוטבול לבייסבול...והרי לפניכם, הכדור הנכון⚾⚾⚾)😄😄

הביקור במגרש היה מענין ואף מרגש. שמענו הסבר על מקומות הישיבה, על המשחק ועל השחקנים. צילמנו והצטלמנו מכיוונים שונים ונהננו מאוד.

בערב, היה לנו טקס חלוקת תעודות. כל מורה חילקה תעודות סיום לתלמידים שלה, אמרה כמה מילים על ההתקדמות שלנו בלימודים ועם החברים. לאחר מכן, המשכנו להנעים את זמננו בריקודים.

ומה מחר?

מחר בבוקר, אנחנו יוצאים לשייט שבמהלכו נצפה בלוויתנים. בערב נסדר את החדרים, נארוז את התיקים ונכין את עצמנו ליום ראשון, היום בו אנו טסים חזרה הביתה✈✈✈

שימו לב והכינו את החצוצרות🎺🎺🎺

אנחנו נוחתים ביום שני 1.8 בשעה 15:05 בנתב"ג.

מספר הטיסה שלנו למי שירצה לעקוב (יפורסם גם מחר) היא LY16, טיסת אלעל מבוסטון לתל אביב.

זהו להפעם,

מתגעגעים ומרגישים כבר את הסוף...