ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול - היום השישי בניו יורק

🕯היום התעוררנו ליום שישי הראשון בסאמר סקול. 🕯
סגרנו שבוע ראשון של לימודים 📚📒📘 ולפנינו יומיים מלאים בכיף ובמנהטן!
מאד חם ולח, מרגיש בבית מהבחינה הזו :)
אחרי ארוחת הצהריים יצאנו למוזיאון המטרופולין שכולו מלא באומנות שונה ומגוונת.
זהו. כבר הבנו את ההתנהלות, כולנו כבר הולכים יחד כקבוצה, יוצר מפוקסים ומאופסים, גם בדרך וגם בסאבוואי... 🚇🚊
הגענו היום לאזור חדש - לאפר איסט סייד, שם נמצא המוזיאון.
חלק הסתובבו בפנים ואפילו קנו מזכרות וארטיקים והיתר ראו מופע רחוב מחוץ למוזיאון, שהיה מגניב ממש!
הלכנו היום דיי בנחת, היה לנו זמן חופשי במוזיאון וזה הרגיע את כולם.
במוזיאון איתרנו כל מני מונומנטים ויצירות כחלק מחידה שנתנה לנו נטלי המדריכה המופלאה, וכשחזרנו - היא נתנה את הפרס 🏅לזוכים שבחרו בדונאטס מדנקן דונטס🍩. גם מי שלא זכה בפרס קנה לו סופגניה מחוררת וכולם נהנו! אחרות הלכו לרכוש מקדונלדס 🍔🍟 כי העדיפו מלוח על מתוק וגם התחשק להן כבר המון זמן.
כשהגענו חזרה לקאמפ ארגנו קבלת שבת, שהייתה מאד רפורמית וקלילה. חיברנו שולחנות, פרשנו מפה בצבעי כחול לבן🇮🇱, איך לא, ושרנו שירים שהצחיקו והקלילו את האווירה.
אחרי ארוחת הערב עלינו למסיבת הוואי🎉🎊 🍍🌺 ויומהולדת🎂  לכמה ילדים מהקבוצות הזרות, הביאו קישוטים ושרשראות, עוגת יום הולדת ענקית ממש וקאפקייק, כיבוד ושתייה, והכי חשוב - מוזיקה ממש כיפית!
כולם רקדו ושמחו, ישראלים עם צרפתים, רוסים, גרמני ואותו איטלקי אחד.
מחר מחכה לנו יום שכולו עיר. יום רגוע שפרטים עליו נפרט- מחר כמובן 😆
ועד אז-
שתהיה לכולם שבת מנוחה, כולם בסדר וסיימו את היום בחיוך.