ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

יום ראשון באמריקה!

אז אחרי הפרידות קורעות הלב מכם ההורים 😩, עלינו לבדיקות הביטחון והצ׳ק אין שעברו מהר וביעילות, זכינו להינות קצת מהדיוטי-פרי ועלינו ל- 12 שעות של טיסה ליבשת הרחוקה! 🇺🇸✈🗽
במטוס הספקנו לאכול ארוחת ערב חמה וארוחת בוקר מפנקת עם בלינצ׳סים וחביתות🍳.
כשנחתנו, אחרי כמה סרטים ושעות שינה בישיבה, עברנו במהירות יחסית את הכניסה ובדיקת הדרכונים ועלינו על הסעה שארכה חצי שעה לקמפוס.

היום הראשון הוגדר להסתגלות והכירות.
גם בקאמפ אכלנו ארוחת בוקר אמריקאית לתפארת מכל הבא ליד- החל מבייגל אמריקאי והקרים צ׳יז המקומית ועד וופל בלגי ומוזלי.

שיחקנו במשחקי כדור עם מדריך הכושר מוזס שהתגלה נהדר במיוחד, הכרנו אחד את השנייה וחיכינו לקבוצות האחרות.

הכרנו חבר׳ה ברזילאים שבדיוק סיימו את הסאמר סקול, הכרנו כמה גרמנים, רוסים ואיטלקי אחד שניסינו לנכס אלינו.

בהמשך אכלנו ארוחת צהריים וערב ובין לבין ראינו את המשחק של צרפת נגד פורטוגל בחדר ממש מגניב שנקרא ׳המועדון׳ ויש בו שולחנות ביליארד, טניס שולחן ופינות ישיבה עם טלוויזיות.

מיד אחרי הניצחון של פורטוגל הגיעו הסינים ואחרי ארוחת ערב ובונדינג עברנו פעילות עם נציגים מכל המדינות להכנת שלטים מגניבים לדלתות שלנו ומסיבת הכירות וגלידה וגם ריקודי שורות :)

מחר צופה לנו יום מגניב בקמפוס - נעשה את מבחני הרמות, נסייר באוניברסיטה עצמה (כי היום היינו רק במתחם המגורים) ונעשה המון כיף עם כל הקבוצות 🎉🎉🎉🎉.

ועד מחר- אנחנו בדרך להשלמת שעות שינה!