לונדון ברונל Discovery 03.7.2016

יום חמישי- בעיר הגדולה!

טוב אז היום בבוקר יצאנו ללונדון ביחד עם הקבוצה מברזיל והתחלנו את הסיור בשייט נהדר בנהר עם הסבר קצר על גשרים ובניינים באיזור!

השייט הוריד אותנו ליד הביג בן והלונדון איי שזה גלגל ענק שעליו נעלה מחר!

משם עשינו סיור ברגל ראינו את בית הפרלמנט, ראינו את בקינגהם מעון המלכה ועשינו המוןןן תמונות

משם הלכנו לקובנט גרדן איזור של שוק מקורה ומלא חנויות מגניבות שם קיבלנו זמן חופשי קנינו אוכל קניות ועוד מלא דברים מגניבים אל תדאגו לא יותר מדי....😉

משם חזרנו לאוניברסיטה אכלנו ארוחת ערב ואז בערב גם שידרו לנו את משחק היורו גם הייתה פעילות מגניבה למי שלא עניין אותו כל כך המשחק וגם עשינו מלא צחוקים ונהנו עם עצמנו המשלחת הישראלית וגם עם קבוצות אחרות!!

מחר יהיה לנו שיעורים אחרונים של השבוע וכמובן עוד גיחה ללונדון ונעלה על הגלגל הענק כמובן אז אנחנו מתרגשים ושמחים!✔

חייבת לציין שהאינטרנט פה לא משהו והוא מתנתק לנו הרבה לכן אם לא יוצא לנו ליצור קשר בתדירות גבוה זה כי אנחנו נהנים ממש בפעילות או שצילמנו מלא ואין לנו סוללה אבל אל תדאגו הולך ממש טוב וכבר לגמרי התאקלמנו