מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 24.7.2016

יום חמישי - אתגר הסוכריות וכישרונות צעירים

שלום לכל ההורים!

 

היום קמנו לבוקר מעונן וסגרירי, כרגיל לאנגליה.
אכלנו את ארוחת הבוקר ויצאנו לפעילות. מי שרצה שיחק כדורגל, ומי שרצה קצת לרוץ ברחבי בית הספר, הלך למשימת הצילום, שבה קיבלנו רשימת משימות שהיינו צריכים לצלם ברחבי המרכז. למשל, להצטלם עם כבשים, למצוא תמונה של גיבור על, לצלם חרקים, ועוד הרבה משימות מקוריות שכאלו.

 Smileys

הפעילות השניה שלנו הייתה שחיה בבריכה של בית הספר, ומי שלא רצה להתרטב הלך להכין צמידים בליוי מוזיקה יפהפיה מסרטי דיסני. לאחר מכן, הלכנו לארוחת הצהריים בה אכלנו עוף, אורז, שעועית ולקינוח אננס טרי וטעים.
אחרי הארוחה הלכנו לכיתות הלימוד. בשיעור היום, הצגנו את הפרוייקטים על ההמצאות עליהן עבדנו בימים האחרונים. חלק מההמצאות המקוריות היו: נעליים שמחליפות צבעים לפי בחירה אישית, צ'יפ קטן במוח שגורם לך להגיד מילים יפות במקום גסויות, קולר שמאפשר לך לדבר עם החיה שלך, נעליים מעופפות ועוד המון המצאות מקוריות ויפות. Smileys

 

אחרי השיעורים אכלנו ארוחת ערב ולאחריה שיחקנו במשחק אתגר הסוכריות. אחת הבנות, ליז בכר, קנתה משחק שבו סוכריות בכל מיני צבעים, אך סוכריה מאותו הצבע יכולה להיות טעימה ויכולה להיות מגעילה. כולם לוקחים סוכריה מאותו הצבע, סופרים עד שלוש ומכניסים לפה, וכל אחד לוקח את הסיכון ליפול על סוכריה לא טעימה. היה מצחיק ומאוד כיף! Smileys

 

פעילות הערב הייתה מופע כישרונות צעירים. היו מופעים יפים ומשעשעים, מופע קסמים, שירה, התעמלות קרקע ואפילו ריקוד יפני מסורתי. היה נחמד לראות חברים שלנו מהיום יום פתאום שרים ורוקדים על הבמה. 

ואם תהיתם מי זכה במקום הראשון, הם כמובן חברנו הטובים היפנים שרקדו לנו ריקוד יפני מסורתי יפהפה ומרשים.

 

היה יום מלא בצחוק וכיף, עכשיו הולכים לישון בציפיה ליום שישי!

 

ליזה והילדים 

Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה