רויאל סקול 24.7.2016

יום רביעי - סיור לקולצ'סטר וקניות!

שלום לכל ההורים!

היום הרביעי שלנו התחיל סגריר וגשום מעט. דווקא ביום שבו יש לנו טיול ⛈

למרות מזג האוויר, קמנו במרץ לארוחת הבוקר ולאחריה רצנו לאוטובוס שלקח אותנו לסיור הראשון שלנו, לטירת קולצ'סטר. המדריך הבריטי סאם, חילק לנו שאלונים על הטירה כדי שנמלא אותם בזמן הסיור וההסברים שלו. יצאנו מהאוטובוס ונכנסנו למתחם הטירה שהיה מלא כולו בורדים ופרחים צבעוניים מהממים.🌷

סאם עשה לנו טיול במתחם הטירה, שנמצא מחוצה לה, והסביר על ההיסטוריה של המקום.

במהלך ההסברים, פתאום ראינו 2 סנאים ממש חומודים מטפסים על עץ.

לאחר כל ההסברים קיבלנו זמן חופשי להסתובב באזור ולקנות כל מני דברים ומזכרות.

הטיול היה רק לכמה שעות כדי שנוכל לחזור בזמן לשיעורים, אך עדיין היה מאוד כיף וממש ניהננו. 😃
חזרנו בדיוק לארוחת הצהריים שבה אכלנו בקר ועוף, פירה ואורז עם שעועית ירוקה, ולקינוח עוגת גבינה טעימה.

אחרי הארוחה הלכנו לכיתות לשני שיעורי אנגלית כמו אתמול. בשיעור הראשון למדנו על אנשים מפורסים ואיך ולמה נהיו כאלו, ובשיעור השני התחלנו את הפרוייקטים שלנו הקשורים לכל מיני המצאות חדשות.

לאחר ארוחת הערב, הלכנו לפעילות הערב בה התחלקנו לשתי קבוצות, מי שרצה הלך לשחק בכדורעף וכדורגל, והקבוצה השניה שרו קריורי ורקדו ריקודים. היה ממש כיף בשתי הקבוצות וחזרנו עייפים אך מחוייכים לחדרים כדי לקום מחר ליום חדש ומהנה!