שיפלייק 17.7.2016

יום ראשון - פארק שעשועים

היי לכולם ,Smileys
אז היום המיוחל הגיעה , היום אליו ציפו הילדים כל-כך , פארק השעשועים.
בבוקר קמנו מאוחר מהרגיל , הילדים צברו כוחות ושעות שינה.
בבוקר לפני היציאה הילדים אכלו ארוחת בוקר , שכללה: קורסון חמאה,דגני בוקר,צנימים,חמאה,ריבות, דבש שתיה חמה ומיץ תפוזים.

מיד לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לדרכנו לכיוון התור פארק ,
הנסיעה הייתה קצרה ומלאת ציפייה.
הגענו לתור פארק התחלקנו לקבוצות ויצאנו לעשות חיים ,Smileys
הילדים עלו למתקנים שונים , נהנו מאוד , חלקם אף אמרו שזה היה היום המהנה ביותר.
הילדים אף שחקו במשחקי מזל , וזכו בבובות ענק .
בנוסף בפארק לאחר הארוחת הצהריים שסופקה לילדים על ידי המכז שכללה : סנדוויץ לבחירתם,מים,תפוח,וחטיף, יכלו הילדים לרכוש ארוחת צהריים כיפית לבחירתם . חלקם בחרו בפיצה,בבורגר קינג,מקדונלדס ואף חלקם בחרו הפסטה האטלקית.
לאחר 6 שעות של הנאה , חזרנו למרכז עייפים אף מאוד מרוצים.

לילדים היה זמן מנוחה והתארגנות קצר , ומיד לאחר מכן הלכנו לארוחת הערב.
בארוחת הערב היה מגוון רחב כגון:פסטה , פירה,חזה עוף,מאפה פטריות צמחוני, סלטים , נקנקיות ועוד..
לאחר ארוחת הערב הילדים התחלקו לפעילות ערב כל אחד לפי תחביבו:
חלק מהילדים הלכו לשיער ריקוד עם המדריך אוליבר האהובה , חלקם הלכו לצפות בסרט מניונים , וחלק מהילדים בחרו במשחקי קופסא .
לאחר יום מהנה וערב מוצלח הילדים יצאו לזמן חופשי בו התארגנו , סדרו חפצים , התקלחו והלכו לישון .
מחר מתוכנן יום בו יחולקו הילדים בבוקר על פי רמת לכיתות הלימוד, בצהריים הילדים יצאו לפעילות ספורטיביית ובערב צפויה פעילות חברתית בין לאומית .
מאחלות לילה טוב , עם אנגריות חיוביות לקראת השבוע האחרון .