ברייטון 24.7.2016

יום רביעי בארונדל!!!

היי Everybody!!

היה היום יום מקסים! בבוקר קמנו לשיעורים שם אנחנו ממש מתחילים להרגיש את הסוף...

לארוחת צהריים הייתה לנו הפתעה נעימה- לזניה טעימה!

אחרי הארוחה התאספנו ויצאנו לכיוון טירת ארונדל שנמצאת במרחק 40 דק נסיעה מברייטון. (בגלל הפקקים לקח קצת יותר)!

הגענו לטירה מדהימה ביופייה שמוקפת בגנים מוריקים רחבי ידיים! הכניסה אל הטירה הייתה במעלה גרם מדרגות תלול ומסדרונות ארוכים המובילים לשלל חדרים בהם רהיטים מדהימים ויפים מהמאה ה18 הכל שמור בצורה מדהימה, חרבות, מגנים, כלי חרס, ספרים, ציורים.. ממש מוזיאון בפנים.. היה אסור לצלם בפנים אז לא נוכל לשתף אתכם בכל היופי הזה אלא רק בתיאורים שלנו.. תוכלו לראות תמונות מדהימות מבחוץ :)

הכל היה נורא מהודר, שריונות של אבירים ופוחלצים!

הילדים עברו ברחבי הטירה והתרשמו מההיסטוריה והעתיקות, מהחפצים השמורים ולמדו קצת על החיים בימי הביניים..

בעל הטירה הינו הדוכס של מחוז נורטפוק!

אחרי הסיור בפנים יצאנו החוצה לגנים המדהימים ודפקנו קצת תמונות (בשבילכם!)

בשביל לסיים את הסיור בטעם טוב התפנקנו בקפיטריה בסוף על קפה ומאפה/ גלידה או קפה קר! וחלק אפילו קנו קצת בחנות מזכרות!

חזרנו לכיוון הקולג׳ והיינו פשוט מורעבים! הוחלט פה אחד להזמין פיצה! עמית ממן, נועה לוי ועמית טל לקחו את המושכות ואירגנו הזמנת פיצות לכולם!

אז לארוחת ערב התפנקנו לנו על דומינוס פיצה על הדשא.. היה מושלם!

לאחר מכן המשכנו לפעילות ערב- הכנת פרוטקטור אגס! בשבילכם- מגן ביצים! או במילים אחרות התערבבנו קצת עם ילדים ממדינות אחרות וזרקנו על המדריכים הבריטים ביצים! היה מצחיק!

עכשיו גמורים לגמרי אנחנו בדרך למיטות.. בכל זאת מחר יום ארוך- לונדון סוףסוף!!

ממש מתחילים להרגיש את הסוף וזה עצוב לנו.. נהנים מכל רגע ולא רוצים שייגמר..