ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

Day in Portsmouth

בוקר של שבת-

הולכים לטייל במקום חדש בשם PORTSMOUTH, בעצם מדובר על צי חיל הים הישן של בריטניה...סקרנים ומחכים כבר להגיע יצאנו לדרך...

הגענו לנמל ונכנסנו ישירות למקום בו עוגנות הספינות... התקדמנו קצת לאורך הנמל עד שלפתע נגלתה לעיננו ספינה ע=נ=ק=י=ת... ממש כמו זאת של ג'ק ספרו משודדי הקאריבים.. בהתחלה חשבנו שזו אותה אחת אבל לא...SmileysSmileys

אז גילינו שהספינה שלפנינו היא העתיקה ביותר בתולדות ברטניה שעדיין פעילה (ואם חלילה במקרה הצורך הספינה תשמש לצורכי מלחמה), הספינה נישאת ל 20 מטר גובה ו 60 מטר רוחב... בנויה בצורה מרשימה , מכל צד של הספינה יש תותחים כמו שרק בסרטים אפשר לראות, זה מרגיש כאילו מדובר על סצינה מסרט אבל זה ממש פיזית מול העיניים! כמו כן גילינו שיש דגלים שונים לבריטניה ואנגליה ולמדנו על ההבדל בניהם... סה"כ באמת מרתק להיות כאן ! Smileys

יצאנו מהנמל והמשכנו לעבר בניין גבוה ולא כ"כ הבנו למה הוא משמש.. צורתו כמו בניינים בדובאי...

כשעמדנו מתחתיו והבנו שאנחנו עומדים לעלות על לטופ התלהבנו ממש ! מסתבר שבראש הבניין יש חדר זכוכית ענקי שמתצפת על כל האיזור... המתנו בציפיה עד שיגיע תורינו ונדחסנו למעלית קטנטנה..לא יודעים למה בדיוק לצפות... ואז כשנפתחו הדלתות נשארנו בפה פעור ! ראינו את הנמל של פורטסמות' ב360 מעלות, המראה היה עוצר נשימה ! עצרנו לרגע פשוט לבהות בנוף ! Smileys

כשחשבנו שראינו הכל התקדמנו למרכז החדר ושם ראינו רצפת זכוכית שניתן לעמוד עליה והרגיש כאילו אנחנו עומדים באויר (אמאלההההההה)

הצטלמנו מלא, קנינו קצת שוקו וקורסונים שהיו בבית הקפה והמשכנו לקומה אפילו יותר גבוהה מזו שהיינו... כשעולים קומה נוספת הנוף מסביב אפילו מתעצם, היינו בעננים (תרתי משמע...)

מהמגדל אפילו ניתן לעשות סנפלינג, כן כן ממש באויר (אבל אל תדאגו לא עשינו...)

את הבניין מקיף איזור ענק של חנויות ובתי קפה, קיבלנו זמן חופשי ויצאנו לקרוע את העיר !

מזג האויר היה הכי טוב שקיבלנו עד היום, השמש חייכה אלינו וכל היום זכינו ברוח נעימה ושמש מלטפת...Smileys

הסנטר היה מלא בחנויות יוקרה , מותגים שווים ממש ובעיקר סוף עונה, קנינו דברים שווים ובעיקר נחנו במסעדות מסביב, נהננו מארוחה טובה ומנוף שלא משעמם לרגע...

חזרנו למרכז וכל הדרך שרנו שירים ולימדנו ילדים מילים בעברית...

בפעילות הערב היו לנו אופציות קצת יותר chill למי שרצה כי בכל היה לנו יום ארוך- אז חלקנו הלכנו לראות סרט והאנרגטים שבינינו הלכנו לשחק כדורגל !

כשחשבנו שנגמר היום אז ממש לא... כי היום זה לא סתם עוד יום שבת אלא היום זהו יום מיוחד עבור אחד הילדים היותר מקסימים בקבוצה, מי אם לא – אשרף... אז מבלי שהוא ידע חיכינו כולנו מחוץ למגורים שלו עם עוגה, נרות והפתעות וחיכינו לו שיבוא !! SmileysSmileys

שרנו, רקדנו, אשרף ביקש משאלה וכיבה את הנרות וכמובן שחיסלנו את כל העוגה !

אז נאחל לך אשרף שוב, המון מזל טוב, תישאר בדיוק כמו שאתה, שתמיד תזכה לחוויות נהדרות לפחות כמו הסאמר סקול והכי חשוב שמור על חיוך על הפנים- אוהבים אותך-  כולנו... !

נפרדים מכם בנימה אופטימית זו ומתרגשים לקראת הלונה פארק מחר !!!

כמובן שתשמעו את כל החוויות ! לילה טוב :)