ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

סופסוף סוף שבוע

יום שישי הגיע... והוא בא בדיוק בזמן Smileys

אין כמו להתחיל את יום שישי... למרות שקצת חסר ריח הבישול של הבית, והאוירה של שבת... אבל הייייייי אנחנו מבלות כאן SmileysSmileysSmileys

פתחנו את הבוקר בשיעורי אנגלית, מחכים ומצפים לדעת מה הפרוייקט החדש שמצפה לנו.. מה גם שיום ראשון כבר מצטרפים ילדים חדשים ואפילו קבוצה שלנו מישראל ונהפוך להיות קבוצה ענקית ומגניבה (כי בקושי שומעים אותנו בקמפוס, סה"כ בנות שקטות ורגועות SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys)

סיימנו שיעורים, חדר אוכל ויאללללה שופינגגגגג

פעם ראשונה שלנו בברייטון... וOMG ברייטון מ=ה=מ=מ=ת

ראינו בדרך בתים צבעונים, מכוניות מגניבות, אנשים שונים ומשונים ובעיקר המון המון חנויות שוות,

קנינו בפרימרק, זרה, גאפ והרשימה עוד ארוכה... ולבסוף קינחנו בסטארבקס (שזה הקופיקס המקומי...)

חזרנו הבייתה באוטובוס ציבורי דו קומתי והנסיעה הייתה מגניבה ממש, האוטובוס מרווח ונוח וממש כמו שדמיינו..

עייפות ומרוצות חזרנו לקמפוס, מתכוננות לארוחת שישי וקידוש

הגענו לחדר אוכל הפתעתינו קיבלו אותנו מדריכים ומורים מקומיים עם שולחן עטוף מפה לבנה, נרות של שבת, כוסות יין (לא באמת...) וחלה ענקיתתתת רק בשבילנו

הצטרפו לקבוצה שלנו לקידוש עוד שתי בנות יהודיות מצרפת ומדריכים ותלמידים מרחבי העולם שהתלהבו לראות ולשמוע על המסורת היהודית

בגלל שאנחנו קבוצה של בנות החלטנו שלא לעשות קידוש כהלכתו (מחכות כבר לבנים שיצטרפו אלינו בשבוע הבא) אז כל אחת בירכה את עצמה ברכות ואיחולים לשבועיים הקרובים כאן בברייטון...

לאחר מכן הדלקנו נרות והתרגשנו, שרנו שירים, חילקנו חלה ועשינו לחיים

לחלוחית קטנה מנצנצת בעין מגעגעגועים הבייתה אך יחד עם זאת שמחה גדולה ותחושת גאווה לשמור על המסורת גם רחוק מהבית Smileys

סיימנו את ארוחת האוכל עם חיוך וקצת כרס... והלכנו להתארגן למסיבה בערב

התייפייפנו , התארגנו, התאפרנו וירדנו למטה וגילינו שאנחנו הכי יפות בערב

הגענו למסיבה וכמובן שהרמנו אותה כמו שרק אנחנו יודעות...

שירים בכל השפות, ריקודים משוגעים ומלא מדריכים חתיכים

בעיקר אולייייייייי

המסיבה נגמרה ומחר השכמה מאוחרת (איזה כיףףףףףף)

הולכים לפיקניק ולעוד המון המון הפתעות שתשמעו מחר...