Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 24.7.2016

רביעי ספורטיבי!

היי הורים יקרים!

היה לנו היום יום ספורטיבי במיוחד, ובמזל גדול השמש חייכה אלינו היום ממש עד הרגע האחרון, בו החליטה בערב להפתיע ולהעלם תוך גשם פתאומי של 5 דקות וזהו! 🌦

(מזג אוויר מוזר כאן כבר אמרנו?)

אז התחלנו בארוחת בוקר ולאחר מכן בשיעורים, המשכנו לעבוד על הוידאו בלוג שלנו ואנחנו ממש לקראת סיום 📹

אחרי ארוחת הצהריים (קוסקוס!) הלכנו בערך כ-10 דק' הליכה אל פארק ע-נ-ק-י ומלא מדשאות להוציא קצת אנרגיות, שיחקנו רוגבי 🏈, כדורגל ⚽, בדמינטון 🏸, עשינו גם התעמלות ואפילו יוגה! 🏆

חזרנו למרכז לארוחת הערב ומשם התחלנו בפעילות שנקראת ביג צ'יף! חזרנו לפארק המהמם וחיפשנו את המדריכים שהתחבאו בפארק, היה עלינו למצוא את כולם ראשונים ולבצע את המשימות שהטילו עלינו.

האמת היא שהם התחבאו כל כך טוב והפארק כזה גדול שאף אחד לא הצליח למצוא את כולם (אחת המדריכות טיפסה על עץ! 🌲 לא היה סיכוי לראות אותה!)

ממש לקראת קיפול הפעילות החל מזג האוויר לתקוף אותנו בשנית ברוחות וגם בפרץ של גשם, מזל שזה קרה רק בסוף! חזרנו במהירות למגורים

היום אנחנו הולכים לישון מוקדם כדי להגיע אנרגטיים לקראת מחר - נוסעים ללונדון!